Polecam

poniedziałek, 19 maja 2014

OIL - 109,6 tys zł zbija kurs o 13,64 % ?






To się nazywa zaniżanie ! :)
Niewielkim nakładem, wykorzystując strach potencjalnych nabywców Petrolinvest schodzi z ceny dalej.

Kolejne przełożenie terminu i kolejnych kilku graczy "ratuje" kapitał. Ich sprawa, każdy jest kowalem własnego losu.

BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

3 komentarze:

  1. Uważam że super cena i super okazja na kupno. W mojej ocenie sytuacja jest przed startowa patrząc na wykres wydaje mi się że niebawem wybicie, ale na ile nie wiem:)
    Obecnie mam go po 26gr i teraz kupuję idm po 21 gr. Jak sprzedam idm z zyskiem to pomyslę o petrolu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez uwazam ze jest atrakcyjna ale jestem wsciekly na siebie ze tego nie przewidzialem...zrobilem zakupy jak glupi po 31 i teraz usrednilem po 22 a gdybym mial odrobine rozumu to bym poczekal do dzis...wrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak masz teraz lepszą sytuację niż ja bo o 4 gr taniej a się nie obawiam:)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.