Polecam

wtorek, 6 maja 2014

To mogą być okazje.





SMSKREDYT ( SMS ) - Duży spadek na niezłych jak na ten walor obrotach. Moim zdaniem cena dobra do uśrednienia lub zakupu. Kiedyś ten walor wymieniałem, ale wciąż nie doczekaliśmy się wybicia. Ja oceniam tę spółkę bardzo dobrze, ma według mnie duży potencjał. Obecny przedział to 58-61 gr.

AlejaSamochodowa.pl SA (ALS) - 27-28 gr obecnie. Twierdzę, że to jest bardzo tanio.

LANGLOO.COM SA (LAN) - 11-12 gr. Spółka która nabrała życia, masa dobrych wieści, niska wycena, również duży potencjał wg. mnie. Mi ten walor podoba się wyjątkowo, ale nie kupiłem, może ktoś skorzysta i może będzie to dobra inwestycja ? Oczywiście cierpliwość się przyda, nie często mamy wzrosty na zawołanie.

GRUPA JAGUAR SA (GJA) - Walor wymieniany, nadal oczekujący, uważam, że ten rok będzie tu przełomowy. Obecnie 95 gr.

Przeanalizujcie sami, to tylko moje podpowiedzi. Niewielkie spółeczki z potencjałami.


https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=hl

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto coslychacwbiznesie.pl

7 komentarzy:

  1. Miał Pan nosa co do ALEJA, ktos ładnie zebrał paroma zleceniami wszytsko do 31gr

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie. Równiez obserwowałem dzisiaj spółkę aleja i musze przyznać że jakby cos było na rzeczy. Zaniżanie, zaniżanie a pózniej a przeciągu zebrali wszytsko co tylko było do 31gr, nawet nie zdążyłem wskoczyc... jak dla mnie kurs ponizej 30gr to wielka okazja, bo spolka ma ladne zyski, niskie c/z i 1mln zl w firmie, poza tym tu nominal wynosi 1zl. Wart księgowa 2,46zł. Na dniach powinny ukazac sie wyniki, powinny byc ok i mysle że pod to toczy sie gra. Cóz zobaczymy i mam nadzieje że uda mi sie jeszcze dokupic poniżej 30. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.
    A ja dodam swoją propozycję na okazję, chociaż na ewentualne zyski pewnie trzeba będzie poczekać. Wspominany jakiś czas temu Węglopex z nowym inwestorem ( Cameron Private Inwestment Ltd.) i nowym prezesem zarządu. Spółka zaczęła realizować plany
    WEGLOPEX: Zawarcie umowy współpracy. [EBI (raporty spółek)] . Poza tym zaczęła współpracę z Milmex Systemy Komputerowe WEGLOPEX: Parafowanie umowy inwestycyjnej i objęcia udziałów w spółce Milmex Systemy Komputerowe Sp. z o.o. [EBI (raporty spółek)], http://www.milmex.plaktualnosci,news_id,2336. Co więcej, również Cameron Private Inwestment Ltd. objął udziały w Milmexie. Wg mnie wygląda to coraz lepiej. A jak będzie to zobaczymy. Zastanawia mnie tylko dlaczego nowy inwestor nie wymienił Rady Nadzorczej w Węglopexie.

    Pozdrawiam
    Jarek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie też robi się na Polimexie. Standardowe odroczenie płatności. Interesujący jest list intencyjny z GDDKIA. Może to być jakaś nieoficjalna pomoc dla PXM

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziekowania za SMS kredyt wczoraj pod koniec sesji zakupilem, tylko dzisiaj nie obserwowalem notowan i chyba zrobilem blad ze nie sprzedalem bo jutro moze byc roznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do sms kredyt - i nie najgorsze wyniki się pojawiły plus informacja o skupie akcji. kurs w miejscu - możliwe, że w końcu zacznie rosnąć...

      Usuń
  6. Witam, a wypowie może sie autor na temat WAKEPARK? Na spółce pojawiły sie spore wzrosty? Jaki powód? Przekroczenie akcjonariusza progu 5% a może rozpoczynający sie sezon od tego weekendu?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.