Polecam

środa, 21 maja 2014

Zalecam większości trochę ochłonąć.

W najbliższym czasie nie mam zamiaru spędzać całych dni na tym blogu. Zalecam większości ( szczególnie mającym IDM ) trochę dystansu, aby ochłonęli. Jeśli macie coś do powiedzenia niech to będą konkretne komentarze a nie sianie paniki. Czasem warto ochłodzić głowę, ja nie dam tu zrobić bloga panika.com. Jesteście na giełdzie, jesteście dorośli, odpowiadacie za swoje decyzje, na IDM macie okres zawieszenia, więc ile można truć o jednym tym samym w kółko, spekulować, panikować, nakręcać siebie i innych. Kto chce tak robić niech idzie na inne fora. Ja robię sobie dystans, komentarze mogą być niedodawane jakiś czas, lub będę dodawał konkretne, ciekawe, wybrane i tylko na nie odpowiadał. To z założenia jest blog a nie automat do odpowiadania, nie starczyłoby mi życia gdybym miał udzielać odpowiedzi na każdy przejaw paniki piszących. W dodatku jest dużo chamstwa, buractwa i ludzi nie umiejących brać odpowiedzialności za inwestycje. Ludzi też z dużą niewiedzą a to nie jest szkoła. Zawsze wiedzieliście że :

BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.




26 komentarzy:

  1. Dobranoc Autorze.
    Nie chciałam siać paniki :(

    Życzę nam wszystkim spokoju teraz. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nam po akcjach jak mamy zejść ze stresu na zawał, nie spać po nocach itp.

      Usuń
  2. Witam ja kupiłem IDM po 0,23 bo zwróciłem uwagę na niego po twoim wpisie i po przemyśleniu postanowiłem zaryzykować i kupić ale to była moja decyzja i moje ryzyko!Mam GLOBAL po 0,81 -0,61-0,51,twoje pozytywne komentarze mogły coś mi sugerować ale decyzje podejmuję sam i ja jestem za nie odpowiedzialny!Ogólnie mógłbym pisać jeszcze o paru walorach ale po co?Na tę chwile mam ogromne straty bo sporo inwestuję i cały czas się uczę!Ale nikogo nie obwiniam za swoje decyzje bo to są moje decyzje moje pieniądze na które uczciwie pracuję i świadome ryzyko jak takie podejmuję!Pozdrawiam cię Autorze i szczerze napiszę że twój blog jest dla mnie zajebisty!!!!Myślę że powinieneś robić to co robisz odpłatnie wtedy ludzie by doceniali to co robisz.Pozdrawiam niecierpliwych.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, jednak liczę na Pana wpis autorze po informacjach z jutrzejszego walnego co myślisz, na forach wszędzie każdy jakieś głupoty wypisują, wiadomo każdy jest kowalem swojego losu, ale czasami warto skonfrontować swoją opinię z czyjąś inną dlatego liczę na jutrzejszy wpis, pozdrawiam i miłej nocki !

    OdpowiedzUsuń
  4. co wy z tym IDM wszystko jest w toku, dogadaja sie odkupia tanio i bedzie jak z Monnari pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowi członkowie RN w IDMSA.
    Wszyscy już postawili krzyżyk na spółce a ja myślę, że jeszcze tu się zarobi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powołanie paru gości i tyle, szkoda liczyłem że dowiemy się czegoś więcej po walnym, a tu nic trzeba dalej czekać na jakieś wiadomości co dalej z IDmem

      Usuń
    2. No tak dopiero złożono wniosek o upadłość układową i już z miejsca wszystko będzie dopięte na ostatni guzik. Jeśli coś tu się jeszcze dobrego wydarzy a takie mam zdanie to potrwa, bo sama droga prawna związana z upadłością jest zawiła.

      Usuń
  6. Ja też mam ogromną stratę i oczywiście sugerowałem się paroma wpisami.
    Ale nikogo nie obwiniam,nikogo nie obciążam moimi decyzjami.
    Bo to przecież ja złożyłem dyspozycję...nikt inny. Przecież mogłem przejść obojętnie obok tych wszystkich analiz i informacji.
    Autor przekazuje swój punkt widzenia, teraz kwestia w tym czy w to uwierzymy czy nie.Skoro zagrałem na typach autora, znaczy że uwierzyłem. Na nic psioczenie i panika. Na razie strata wirtualna. Niejedni płacą ogromne pieniądze za wiedzę którą przekazuje autor a i tak nie są to typy bez ryzyka.Tutaj otrzymujemy dawkę ciekawych informacji za darmo,nie chcesz- nie korzystaj.Co do płatności za blog.Ja na pewno bym skorzystał,ale skoro ludzie nie potrafią utrzymać na wodzy emocji i bluzgają,oczerniają za coś co dostali za darmo...boję się pomyśleć co będzie, jeśli wcześniej za to zapłacą.Zawistnicy i ignoranci niech żyją w swoim świecie,w swojej grupie.Wyizolować.Autor robi świetną robotę,chwała mu za to. Ten blog jest dla mnie przewodnikiem,codziennie przeglądam kilka razy.Doceńcie pracę i zaangażowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. To co się wyprawia na forum bankiera - to jakaś makabra. Ludzie tam wypisują takie niestworzone historie, uprawiają jakąś krucjatę. A ja się zastanawiam po co- skoro wszyscy zgodnym chórem twierdzą, że to "trup", po co spędzają na tym forum dnie i noce........

    Ja się aż boję pomyśleć, że może być jeszcze ok.......żeby nie robić sobie złudnych nadziei. Ale tak naprawdę to jest mi bardzo potrzebne.
    Dobrze, że jest nowa RN!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest chore. Ludzie są chorzy. Jak zawsze interesowanie się decyzjami innych to domena tych którym nie wyszło. Poza tym podzieliłbym to na idiotów i piszących za pieniądze. Oczywiście każdy z nich zawsze wchodzi w dołku i sprzedaje na górce a jak :)

      Usuń
    2. A to dobrze, niech mają za swoje :)

      Usuń
    3. Odwrotnie zrozumiałam ostatnie zdanie Autora, stąd mój komentarz.

      Ale jak faktycznie myślę, że oni raczej wchodzą na górce a sprzedają w dołku ;-) A potem mają misję "zemszczenia " się na spółce.

      Usuń
    4. Wiele osób ma taką mentalność, oni chcieliby mieć lepiej, ale nie mają to chcą by inni mieli mniej. Zawsze będą dążyć do tego aby innym się nie udało, lecz mogą jedynie psioczyć, wierzyć w to, że ktoś upadł, że wszyscy przegrywają zawsze jak oni i to na pewno ich buduje :) Szkoda klawiatury.

      Usuń
  8. Ja osobiscie pozytywnie przyjelem wypowiedz prezesa iz to nie koniec IDMA. Patrz parkiet.com. obecnie zastanawiaja mnie ruchy na United. Niby duze zlecenia zakupu a kurs opuszczaja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leszczyński ma trochę akcji i dobrze. Pamiętam IGROUP i też był psioczenie do końca a jednak coś z tego wyszło.

      Usuń
  9. Mam pytanie czy ktoś z bloga ew autor wie czy IDM mam akcje innych spółek obligacje itp co mogło by miec wpływ na rodzaj upadłosci?Mówie o majatku?

    OdpowiedzUsuń
  10. Są przewidziane działania w Intakus. Wreszcie:)
    http://www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl/index/news/info/600710,intakus-sa-ogloszenie-o-zwolaniu-nwza-na-18-czerwca-2014-r-

    OdpowiedzUsuń
  11. A co z GLE, które jest powiazane z IDM? Kurs ostatnio cały czas spada i to ostro... Wczoraj odwołano Prezesa Zarządu i Radę Nadzorczą i dalsze spadki.. Co na ten temat sądzicie? Czy ta spółka ma jeszcze jakies szanse? Czy skończy się podobnie jak z IDM?

    OdpowiedzUsuń
  12. A z jakiego powodu może skończyć jak IDM? Wartość na akcję spadła ogromnie w stosunku do 2013r. (wirtualnie, ale ogromnie), jednak nie mają zobowiązań, które mogą prowadzić do upadłości, a jak wynika z raportu, mają jeszcze środki pieniężne. (2M). Kurs spada pewnie w wyniku informacji o zmianach, jednak wydaje się, że w dłuższej perspektywie to może być dobra informacja.

    Podsumowując: niech mnie ktoś uświadomi - z jakiego powodu upadłość? Sam spadek kursu, nawet do 0.01 nie powoduje upadłości, a co najwyżej zrozumiałą złość inwestorów.

    Możliwe jest, że akcje ktoś upycha, bo transakcje wyglądają bardzo dziwnie. To mnie też niepokoi. Wszystko wskazuje na to, że w spółce się gotuje, a my widzimy tylko okruchy informacyjne. Szczerze mówiąc, spółka ma w d.. inwestorów i gra toczy się zupełnie gdzie indziej. Niebezpiecznych zobowiązań w spółce nie widzę. Co najwyżej (co jednak niepokoi) walkę kilku gości o kasę i kontrolę nad firmą. Z drugiej strony zmiany w spółce dają nadzieję, że sytuacje się zacznie prostować. Liczę też na wzrost kursu spółek w których GLE ma udziały.

    Jest to więc spółka na której się teraz spekuluje i część z nas też to robi. Nie ma żadnej przejrzystości informacyjnej, więc nikt nie może z pewnością powiedzieć, co się dzieje. Inwestorzy są zmęczeni, dlatego nie ma popytu. A od czasu do czasu ktoś wkłada dużą paczkę po jednej i drugiej stronie i wtedy winda w górę lub wodospad. Racjonalnie jednak patrząc, nawet przy akceptacji wykazanej w raporcie ogromnej straty na inwestycjach (spadek wartości księgowej z 6,7 do 2,49 na akcję), spółka wygląda atrakcyjnie. Ja dzisiaj skusiłem się na dołożenie paczki po 0,46.

    OdpowiedzUsuń
  13. GLOBAL leci jak wodospad. Dziwnie to wygląda. Brak w tym wszystkim interpretacji. PAIF (teoretycznie) kupowal na rynku po ok 70gr, więc dał by się tak ograć? Nie wierze. Albo tu walcza między sobą duzi gracze, albo czegoś poprostu nie wiemy. Trzeba czekać na rozwój sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  14. GLE pikuje. Kurs jest ewidentnie manipulowany. Ktoś wstawia ogromne zlecenia kupna i sprzedaży w taki sposób, aby zbijać cenę, lub upychać co się da (dając na zachętę grube batony z lewej). To jest profesjonalna robota, a nie panika leszczy. Zastanawiam się, czy nie powinna zainteresować się tym KNF, bo to ewidentne manipulowanie kursem, a to chyba całkiem legalne nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  15. Panowie i Panie cała ta wesoła kompania idm utd gle zachowała sie i zachowuje dziwacznie , zjazd zaczął utd co spowodowało straty idm ( z tego co wiem te 30 mln za 1 kw czy kwiec. to dziwne aby tak kupować na górce i wywalać na dołku i to takie ilości ) , utd stracił kilka mln po sprzedaży idm za 5 dwunasta . Nie wierzę aby biuro maklerskie ot tak pozwoliło sobie na taki ekspresowy zjazd małej spółeczki - taki dss utrzymuja latami mimo katastrofalnych strat na 1 zł . Paif zachowuje sie jakby go nie było.Wiecie że upadłość oznacza koniec maklerki - nawet sami nie będą mogli dla siebie kupować ani klientów instytucjonalnych obsługiwać . Jeszcze jedna ciekawostka - ciągle wychodzą sprawy z vinduxusem w którym Leszczyński jest większym udziałowcem .Nikt nie wyjaśnił jakim cudem z 6 mln zysku w 2013 zrobili w majowym raporcie 70 strat i kto tak fałszował dane .Patrząc obiektywnie na miejscu tych wspólników siedziałbym cicho i wzajemnie ratował kurs ( paif mógłby zebrac za 2-3 mln utd i wywindowac tanio kurs na 2 zeta ) a nie udzielał wywiadów w newsweeku . Albo to była gra na zniszczenie idm od roku albo sam nie wiem co .Na akcjach nikt tutaj nie zarobił , może na przejęciu aktywów ale jakich ?? ( idea tfi??)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam Wszystkich forumowiczów:)Chciałbym was zachęcić do przyglądania się spółce Alumast gdyż uważam że spółka ma duży potencjał wzrostowy w związku z decyzją o dofinansowaniu który ma wpłynąć na dniach z Komisji Europejskiej.
    Zarząd Alumast S.A. informuje, iż 17 kwietnia 2014 roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przesłał do Komisji Europejskiej dodatkowe wyjaśnienia, o które prosiła Komisja, opracowane w oparciu o materiał przygotowany przez Spółkę.
    Odpowiedź do Komisji Europejskiej była konsultowana również z pracownikami Ministerstwa Skarbu Państwa. Departament Restrukturyzacji i Pomocy Publicznej Ministerstwa Skarbu Państwa nie miał uwag do otrzymanych od spółki wyjaśnień.
    Komisja Europejska oczekuje jeszcze na odpowiedzi bezpośrednio z ZUS i PFRON dot. zobowiązań Spółki objętych układem i pozaukładowych.
    Od daty przesłania tych informacji do Komisji Europejskiej rozpoczyna się na nowo okres 2 miesięcy, jaki przysługuje Komisji Europejskiej na określenie swojego stanowiska w sprawie udzielenia pomocy na restrukturyzację Alumast S.A.
    Podstawa prawna: § 3 ust.1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"
    Kwota jest niebagatelna dla spółki bo wynosi 4,800tys pln.jak na tak mała spółke z New Connect:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Autorze, jeśli z jakiś powodów, zrezygnował Pan z prowadzenia bloga, proszę o informację, że przynajmniej wszystko OK.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.