Polecam

piątek, 20 czerwca 2014

Celtic - od 2,05 do powyżej 4 zł



Kolejna spółka na której wystarczył zakup i cierpliwość.





Wpis :
http://gpwinwestycje.blogspot.com/2013/12/celtic-property-developments-sa.html

Mieliśmy 2,05 a obecnie widzę nawet 4,7 zł.

Dobra spółka, niska średnia i czas pracuje dla nas. Dla niektórych i tak za trudne.


BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl

3 komentarze:

  1. Witam serdecznie autora:)Bardzo dobry typ Celtic..już jest powyżej 6,50pln można było zarobić konkretnie.Wystarczyło kupić i uzbrojć sie w cierpliwość.Ja dobrałem JDB gdyż mam podobne zdanie jak Ty że obecna wycena śmieszna.Myślę że wyniki mogą pozytywnie zaskoczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie autorze:)Alumast w oczekiwaniu na info o dofinansowaniu..Termin minał 17czerwca także w każdej chwili moga podać:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.