Polecam

wtorek, 24 czerwca 2014

MSX wraca po scaleniu.

Niektórzy mają, mieli, bądź są zainteresowani tą spółką, więc przypominam, że MSX Resources SA powraca i to nie na groszach :) Zobaczymy jak zachowa się kurs. Przyszłość według mnie to wzrosty i to spore.

CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.


11 komentarzy:

  1. Witam mam do Ciebie pytanko, trochę nie na temat czyli MSX, ale dotyczące scalenia. Nie wiem czy obserwowałeś może ostatnio SILVA CG kurs spadł na 1gr teraz pojawiło się info o planowanym scaleniu czy mógłbyś coś podpowiedzieć jak według Ciebie może to się przełożyć na kurs. Nabyłem trochę tego walora licząc na odbicie po nagłym spadku i w sumie mam trochę wątpliwości. Będę wdzięczny za odpowiedź i życzę wszystkiego dobrego:)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do MSX-a bym się nie martwił bo jak widać ostra walka trwa. Poczekajmy na info.

      Ta Silva SCG też mi wskoczyła przed oczy. Dziwna sprawa, kilku grubszych akcjonariuszy a nagle prezes się zwija i jakieś dziwne zwiększenia i zmniejszenia udziałów. Na Bankierze straszą upadłością ale ona mi tu nie pasuje póki co. Raport zaudytowany na to nie wskazuje i nie ma w nim jakichś zarzutów czy zastrzeżeń. Jeśli nie upadnie to ja wróżę że to będzie następca IDM-u no może nie od tej złej strony :-) Skoro jest po 1 groszu to już dno zaliczone i nie ma strachu że będzie taniej. 30.06. walne zobaczy się co przegłosują.W zasadzie myślałem nad Silva SCG albo Skystone SKC i okazuje się że to jednak na SKC będzie się można "wzbogacić" bo właśnie sprzedaje 2 spółki i od razu pojawił się inwestor z raju podatkowego żeby kasę zassać. Tak że obie dokupiłem no ale w umiarkowanej kwocie i domu ie zastawiłem.

      Usuń
  2. MSX wraca i mam nadzieję, że w wielkim stylu. Akcje miałem, mam i póki co zamierzam mieć. Potrzebne jaja ze stali ale powoli takie mi się robią przez ten mój portfel :D. Powodzenia wszystkim życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo wypowiedzi niektórych "znawców" z bankiera, 3 zł utrzymało się po 15. Mam nadzieję, że jutro choć troszkę się ruszy w górę. No i czekamy na pozytywne info po wycieczce do Mongolii. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cwaniaki łatwo zbijają kurs może chcą zbić maksymalnie przed 30 żeby pozostało na fixach? nie wiem ale spekuła może go jeszcze trochę poobniżać, tylko co za idioci to tak tanio sprzedają później? ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. MSX Resources został usunięty z Listy Alertów GPW. :)
    http://www.gpw.pl/komunikaty/?ph_tresc_glowna_start=show&ph_tresc_glowna_cmn_id=53497
    http://www.gpw.pl/pub/files/XLS/LA_06.2014_zal.xls
    Wygląda na to, że 1 lipca wraca na notowania ciągłe. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cos tam wiemy:)
    http://www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl/index/news/info/612154,msx-resources-sa-realizacja-zapisow-listu-intencyjnego

    OdpowiedzUsuń
  7. MSX Resources SA: Realizacja zapisów listu intencyjnego:

    http://notowania.pb.pl/espi/3743960,97465,msx-resources-sa-realizacja-zapisow-listu-intencyjnego

    Określają podpisanie umowy na 30 sierpnia, ale są też pozytywne informacje. Dokonano kilkadziesiąt odwiertów. Potwierdzono zasoby złota oraz węgla.

    OdpowiedzUsuń
  8. Info które spłynęło ostatnio pomimo że znowu przesunęli umowę to w gruncie rzeczy BARDZO DOBRE INFO. Dowiedzieliśmy się że sprawa jest nie w kij dmuchał, że robili odwierty, złoża są potwierdzone, dokupują kolejną działkę przylegającą do pozostałych. Info oprócz zmiany daty umowy w niczym nie zaprzecza poprzednim a wręcz odwrotnie, jest konsekwentne, szczegółowe i rozszerza poprzednie.

    Było też ostatnio forum polsko-mongolskie i byli tam przedstawiciele firm m.in. Kopex, MSX Resources.

    Dalsze spadki będą co najmniej dziwne gdyż:
    1. Po takim info to się kupuje a nie sprzedaje,
    2. Ktoś kto wiedział wcześniej że to już nie są żarty to już kupił (goście z zarządu i rady, Jędrzejewski i ktoś jeszcze poniżej 5%).

    http://www.bankier.pl/forum/temat_msx-resources-sa-realizacja-zapisow-listu-intencyjnego,15069003.html

    I na koniec aż mi się zacytować jeden z wpisów na forum:
    " Jak to mówią nie trzeba przekonywać przekonanych a reszta i tak wie że "Tarantoga nie istnieje" :-) "

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobaczymy czy zrobią plusik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję tę spółkę - i po obserwacji spadku kursu dzisiaj do 2,56 zastanawia mnie, czy czasem nie mamy do czynienia ze spekulacją...

    No albo, jak to bywa, na "wyniszczenie" drobnych inwestorów - aby oddali papier za darmo po niskiej cenie...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.