Polecam

wtorek, 1 lipca 2014

MSX nabiera mocy, czas na OIL ? Prawdopodobne.






MSX RESOURCES (MSX ) znów zanotował wzrost. Dziś obroty wyniosły powyżej 245 tys. zł, mieliśmy +12,9 %. Wygląda na to, że popyt nabiera mocy. To dobrze. Doszła też informacja :
"Zarząd Spółki MSX Resources S.A. informuje, iż w związku z rozpoczęciem działalności operacyjnej w ramach realizacji strategii Spółki (zgodnie z uchwałą nr 25 Walnego Zgromadzenia z dnia 28 kwietnia 2014 roku o zmianie podstawowego profilu działalności Spółki) oraz postanowień listu intencyjnego z dnia 3 grudnia 2013 roku, Spółka 1 lipca 2014 roku otworzyła w stolicy Mongolii – Ułan Bator biuro pod adresem: B8-4, 1-40K, 1-r horoo, Chingeltei District, Ulaanbaatar, Mongolia. Podstawa prawna: art. 56.1.1 Ustawy o ofercie publicznej"
No ale niektórzy wciąż węszą spisek :)


PETROLINVEST (OIL) również dziś zwiększył obrót. Blisko 124 tys. zł a wolumen bliski 619 tys. sztuk to więcej niż mieliśmy podczas sesji w ostatnim okresie czasu. Zobaczymy co będzie działo się jutro i czy będzie branie po 21 gr.

JEŻELI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA. BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl

15 komentarzy:

  1. Mostek ruszy :) Oil być może ale tu musi pójść kasa bo długi same się nie spłacą...Żałuję że nie zamieniłem mewy na msx jak były w tej samej cenie ;/ Miałbym duzo więcej msx i czekał spokojniej na rozwój wydarzeń, swoją drogą spekuła po scaleniu obniżyła kurs prawie do 10 gr na stare...Cuda się dzieją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po fakcie to sobie można żałować, nie lubię takiego pisania. Żałuję, że nie kupiłem na dnie , nie sprzedałem na górce, po co to? Nie zrobiłeś tak z jakiś powodów i nie ma tematu.

      Usuń
  2. Powolutku wracamy do 4,75 (starego 19 gr). Mam nadzieję, że tym razem zdążymy przebić tę granicę. :)
    Po dzisiejszym otwarciu (3,6), aż żałuję, że nie dokupiłem jeszcze w piątek po 2,55 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny żałuje, że...
      Jeśli macie pisać tu takie rzeczy - nie piszcie.
      To jest dziecinne, patrzenie po zdarzeniu i komentowanie ( mogłem, żałuję ) . Sratatata

      Usuń
  3. Obroty na MSX są coraz fajniejsze. Jednak czy będzie rosło pionowo ? Wątpię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z drugiej strony próba łapania korekt też może skończyć się źle, to gra w ciemno.
    Chyba lepiej mając , siedzieć na tyłku w siodełku rakiety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na petrola I ja czekam. W koncu tez sie ruszy. Z kolei srodki ktore mialy isc na MSX zainwestowalem w Skystone. Narazie nie ma czego zalowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skystone SKC dobrałeś może po tej wczorajszej akcji że ktoś zgarnął błyskawicznie 7,5 mln akcji? Bo ja tak :-) Dobrałem jeszcze trochę Silva Capital Group SCG. Generalnie obserwuję jeszcze różne groszówki typu YellowHat, Euroimplant, JDB, RCUnion takie podwyższonego ryzyka. Ale uwaga - tu trzeba mieć jak pisze autor jaja ze stali i cierpliwość. No i nie wchodzić całym kapitałem.

      MSX - albo ja jestem zaślepiony albo co, bo po tych info łącznie z dzisiejszym to uważam że kto kupił po 16-18 czy nawet 20 groszy na stare to będzie zarobiony na jesieni :-)

      Usuń
    2. SKYSTONE mailem naprawde szczescie bo zgarnalem po 2 I nawet po 1!!!!. Teraz tylko cierpliwie czekam. Pozdrawiam

      Usuń
  6. A co myślicie o United w tej cenie? Nie wiem czy czekać jakiś czas aż wzrośnie czy sprzedać ze stratą i wejść w Petrola albo MSX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UNITED zakupilem wczesniej po 23. Teraz usrednilem. Moim zdaniem warto zainwestowac w papier I cierpliwosc

      Usuń
  7. witam prosze soijzec na i3d coraz lepsze perspektywy.Spolka przetrzepana pozadnie .Ale i free float coraz mniejszy dwa tfi pod progiem zbieraja http://stooq.pl/q/h/?s=i3d,
    a i kontraktow przybywa .Mysle ze ten rok bedzie ciekawy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cisza i brak komentarzy jakichś sensownych;
    czy msx to samolot na pasie startowym; czy jeszcze zatacza kółeczka szykując się do lądowania???

    OdpowiedzUsuń
  9. no na początku lipca większość komentarzy wyżej bardzo optymistycznie nastawiona do msx'a, 2 lipca była górka i po 4 można było sprzedać a nawet i kupić.
    Autor przed południem 2 lipca wątpił w dalsze wzrosty no i trafił - pogratulować; ale Autor i również chciał siedzieć w środku tej rakiety.
    Dziś mamy 2,50, i mamy prawie miesiąc do przody od 2 lipca z tą różnicą że przynajmniej ja siedząc w środku tej "RAKIETY" mam tyły cholera :(.
    Na ale nic; jednak ciekaw jestem ile jeszcze ta rakieta może dołować, czy może to wypłaszczenie sugeruje jakieś jej wyhamowanie, czy spadamy jednak na niższe poziomy????,
    pasowałoby jednak jakieś odbicie patrząc na optymistyczne posty powyżej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie jest nad czym płakać bo od 2 lipca do dziś minęło 2x dni. Przecież to jest śmieszne !
      Na giełdzie niekiedy trzeba realizować plan latami ! To nie jest bankomat i należy wbić sobie to do głowy. Zawsze też jest ryzyko strat.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.