Polecam

czwartek, 28 sierpnia 2014

Typy czytelników





Widzę, że macie dużo propozycji więc piszcie jeśli chcecie coś komuś polecić, ale bez naganiania, żeby jedna osoba nie pisała 5 razy o tej samej spółce. Liczę, że nawiążecie między sobą jakieś dyskusje, które w przyszłości dadzą wam zyski a może również mi.

Także do roboty w komentarzach. Jeśli typ bedzie poparty bardziej lub mniej szczegółową analizą to jeszcze lepiej.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=tn_tnmn

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl

13 komentarzy:

  1. Ja nadal czekam na rozstrzygnięcia przy Uboat-Line. Jeśli zobaczymy ile akcji poszło w rynek , jakie były wolumeny to jest tu możliwe nawet przejęcie spółki....

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie z kolei ciekawi sytuacja PCGUARD
    Spółka w dołku ,a jutro wyniki finansowe
    Może być ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie autorze że stworzyłeś nowy wątek to się chwali:)Moim zdaniem wielu z was ma ciekawe propozycje inwestycyjne które chce opisać i nam przedstawić:)Dlatego czytelnicy łącznie ze mną przyznaje się:( nie będą zaśmiecać wątków poszczególnych spółek typowanych prze Ciebie autorze.Z mojej strony obiecuje poprawę:)Pozdr czytelników

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślę że JDB ruszy się w końcu we wrześniu i mogą być wzrosty pod walne, być może przesunięcie terminu było w celu zebrania troszkę akcji. Poza tym raport był dobry chociaż nie znam się na kreatywnej księgowości więc nie wiem czy coś kombinowali.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wierzę w Kopahaus - wyniki OK, a kurs pikuje.
    Admiral mnie też zastanawia - wyniki lekko słabsze od zeszłorocznych, a kurs spadł o ponad 50% - po wcześniejszych też niemałych spadkach
    Biomax - po wzrostach się rpzyczaił - liczę na dalsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nadal na głównym:)ChemoSerwis podał dziś dobre wyniki za 1 półrocze,Przychody za 1 półrocze 2014 wyniosły 35,282mln pln i są wyższe od 2013 o około 9,054mln złotych.Gdyż w 2013 było następujące 26,228mln pln.
    Spółka w pierwszym półroczu roku 2014 wypracował 2,338tys porównując z półroczem 2013 w którym zysk netto wyniósł zaledwie 902tys pln mamy duży wzrost zysku netto.Widać że grupa Chemoseris bardzo dobrze się rozwija i podpisuje coraz więcej umów z wiodącymi spółkami takimi jak Rafako,Synthos,ArcelorMittal.Nadal obstawiam spółkę jako faworyta do wzrostów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sebastian podałes dwie spółki z mojego portfela a mianowicie Admiral i Kopahaus, obie swiezo kupione, równiez widze w nich potenjał wzrostowy a co do KH to wydaje mi sie że dno sie powoli kształtuje, taniej juz chyba sie nie da. Jak komus uda sie załapac po 11gr to bedzie szczęsciarzem, po 10 raczej już bardzo mało prowdopodobne. Ja mam po 12gr i czekam cierpliwie... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym lekko uśrednił Admirala, ale nie ma za co.
      MIałem do wyboru i zrobiłem to na KH - teraz cena zakupu to 0,22

      Zapomniałem jeszcze o JDB - też to mam, kupno po 3 grosze. I czekam, czekam....

      Mam też KBDOM, Inventii (małe pakiety, po cenach wyższych kupione niż obecnie, jak coś z w/w odbije, to uśrednię)

      Oraz ... a jakże, IDMSA. Cena zakupu 0,16 - korci mnie dalsze uśrednianie, bo sporo jadu się wylało na spółkę, a często im więcej się krzyczy tym ... odwrotnie wychodzi w realu.

      Usuń
  8. A ja dalej siedzę m. in. w:
    SHG (dawne GLE), Altreco, ABM Soldi, MEWA, MINOX, MSX, OIL, B3S, BIM. Problem że średnie zakupu są makabrycznie wysokie. Ale czekam bo co zostało? Nic... tak jak na koncie i w lodówce. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawia mnie Biomax. Wartość księgowa rośnie,podpisano nową umowę z Neuca a popyt nic?Spółka bardzo rozwojowa,cały czas się coś dzieje,czyżby wyleszczanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innego wyjścia nie widzę a , że długie to wiem ale jak pomyślę ile siedzę w Atlantisie, Intakusie np. to Matko Boska :D Nie wiadomo czy się śmiać czy płakać, ale płakać nie będę. Trzeba sobie radzić.

      Usuń
  10. Racja,gdy widzę stan swojego rachunku to już mnie śmiech ogarnia,wszystko na czerwono.Mój stoicki spokój mnie ratuje. Ale resztki cierpliwości jeszcze we mnie siedzą,no i oczywiście wiara w moje "perełki". Dziś za resztki kasy zakupiłem trochę KSG ,może to coś pomoże :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.