Polecam

czwartek, 4 września 2014

Kopahaus 10-11 gr... Według mnie warto.





Pierwsze wejście było za wysoko, ale obecna cena według mnie jest dobra i na uśrednienie i na początek przygody z Kopahaus. Na walorze cisza, myślę, że burza może przyjść w każdej chwili i wątpię w dalsze spadki.

Teraz już widzę 11-12 gr....

Ja czekam na informacje odnośnie rozmów z inwestorem i wierzę, że ta spółka , która potrafi być zyskowna znajdzie kogoś kto włoży w nią pieniądze a to odbije się na kursie.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=tn_tnmn

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl

18 komentarzy:

  1. Warto, spolka powinna latac najmniej po 50gr, obecna cena jest wrecz smieszna, ale do czasu, przyjdzie moment ze sypacze nie zdaza odkupic co sprzedali na dolku tak to sie zawsze konczy, nie mam akcji ale moze wkrotce kupie bo cena dobra do zakupu, narazie sie przygladam tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kopahaus opublikowała raport roczny. Jest bdb. Gdyby nie te obligacje to podejrzewam, że byłby mocny strzał do góry. A jak jutro będzie.... zobaczymy. Ja licze na spory wzrost.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kozak raport góra jak nic !
    http://www.bankier.pl/static/att/ebi/2014-09/20140911_171203_0000070096_0000061453.pdf

    Jeszcze jak wejdzie inwestor to pozabijają się o akcje

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać niestety, że temat obligacji oraz braku inwestora płoszy ewentualnych zainteresowanych zakupem akcji. Mamy 30 września bez informacji o jednym i drugim, obawiam się że jutro może spaść poniżej 10gr.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jednak pospieszyłem się z poprzednim wpisem. Akurat pojawiła się informacja ze spółki odnośnie obligacji. Niestety może martwić kolejne opóźnienie w kwestii obligacji oraz pozyskania inwestora. Spółka jest łakomym kąskiem, ale z problemami. Ewentualni inwestorzy na pewno starają się i będą starać się to wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obawiasz się, że spadnie poniżej 10 gr ? Jeśli coś ma z tego być to im niżej tym lepiej, bo taniej można kupić. A to czy jest 13 czy 9 nie ma znaczenia i nie jest żadnym , powtarzam żadnym wyznacznikiem przyszłości spółki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Papier jest bardzo nisko i zasłużył na odreagowanie spadków..Obecna cena jest wręcz śmieszna tym bardziej że spółka wypracowała w ubiegłym roku pokaźny zysk.Moim zdaniem warto kupić ten papier i poczekać na rozwój wydarzeń tym bardziej że 20 października mamy Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurs jest na poziomie 8gr i kusi do zakupu, jednak z drugiej strony świeci się czerwona lampka. Bo jak to jest, że spółka która generuje zyski ma problemy ze spłatą odsetek za obligacje w kwocie ~200.000PLN kolejny miesiąc?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobacz Ganta jaki zadłużony i ile obligacji nie spłaconych a odbija od dołka blisko 100%...Moim zdaniem Kopahaus zasłużyła na odreagowanie na przynajmniej jakieś 0,12pln...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli faktycznie są inwestorzy, są rozmowy i zostanie wszystko ogłoszone, spłacone to trzymać się.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie autorze:)Spółka rentowna wypracowała pokażny zysk w raporcie rocznym to dlaczego nie dać jej 2 szansy?

    OdpowiedzUsuń
  12. http://newconnect.pl/?page=1045&ph_main_content_start=show&id=71388&ncc_index=KOP&id_tr=1
    Czyżby przedstawiciel nowego inwestora miałby się znaleźć we władzach spółki, skoro członek rodziny odchodzi w dniu WZA. Czysta spekulacja z mojej strony, ale dziś może się okazać się przełomowym dniem dla firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałem. To raczej miejsce dla kogoś ważnego.

      Usuń
  13. Dużo drobnych graczy zapewne czeka w blokach startowych do zakupu akcji. Ja już nie wytrzymałem i dokupiłem trochę dzisiaj. Informacja o inwestorze w mojej opinii automatycznie rozwiązuje kwestię obligacji i ich spłaty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ktoś jednym zleceniem skupił 100.000 akcji. W sumie niby nic, bo tylko 9.000zł, ale dawno nie było takiego zlecenia kupna na tym walorze. Poprzeczka mozolnie idzie w górę, ale wciąż najważniejsze przed nami... Kto obejmie wakat w RN. Poza tym pozostaje jeszcze tydzień do zadeklarowanego przez Zarząd spłacenia odsetek za obligacje serii A. Wszystko wygląda spinać się w jedną całość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostało jeszcze 2 dni do wyznaczonego przez Zarząd terminu spłacenia odsetek za obligacje. A na notowaniach widzę -12,5% i ktoś z ukrytego sprzedaje dalej.
    Pytanie czy to "zaniżanie przed odpałem", czy ktoś już wie, że z tej mąki chleba już nie będzie.
    Poza tym pytanie do Autora: Czy faktycznie "zaniżanie przed odpałem" jest częstą metodą sytuacją?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam aktualnie kurs 5gr, pytanie czy wciąż warto. Kurs masakrycznie zdołowany i bez odreagowania. Już przy poziome 10gr wydawało się, że kurs jest super, ale teraz przy 5gr to raczej pojawia się obawa, czy przypadkiem z szafy nie zerka jakiś trup.
    Spółka która ma przychodów na poziomie 20mln, kapitałów własnych na drugie tyle, wyceniana jest na 3-4mln zł?! I końca nie widać :/

    OdpowiedzUsuń
  17. chciałem zauważyć, że bywają też i żywe trupy...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.