Polecam

środa, 3 września 2014

KSG Agro : Było 36 gr a już widzę 6x gr.





Ostatnio pisałem, że to ryzyko może się opłacić, dlatego też sam zaryzykowałem.

http://gpwinwestycje.blogspot.com/2014/08/ksg-agro-sa-ksg-ponad-50-spadku-ruletka.html

Dziś KSG znów rośnie i już były transakcje po 64 a nawet po 66 gr.

Wolumen to już ponad 3 mln...Bardzo duży jak na tę spółkę. Na pewno część realizuje zyski, ale niektórzy może poczekają na więcej.

Ze wschodu nadeszły pozytywne informacje, podobno są jakieś porozumienia, ale też nie wiadomo na jak długo. Druga sprawa to taka, że KSG działa, zbiera, sieje itd.

To dobrze. Zobaczymy co będzie dalej...

Jeśli spółka miałaby sobie poradzić to nadal jest co odrabiać, ale pamiętajcie o ryzyku.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=tn_tnmn

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl

2 komentarze:

  1. Pięknie to dzisiaj rozegrali. Dokąd zmierza cena Autorze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero zaczęła się sesja a wolumen idzie w stronę miliona sztuk.
    Gdzie idzie cena, nie wiem, ja tę spółkę uważałem za atrakcyjną dużo, dużo wyżej, ale konflikt namieszał, są rzeczy których nie przewidzimy.
    Moim zdaniem nadal jest nisko, ale nie musi rosnąć pionowo.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.