Polecam

czwartek, 16 października 2014

2 Intellect z N.C. robi wrażenie.





Obecnie widzę 61-66 gr.

Warto poczytać o tej spółeczce. Jestem zdecydowanie za kupowaniem.

http://2intellect.com/pl/profil-handlowy/

Przestudiowałem komunikaty i wszystko pachnie wzrostami. Potencjał, rozwój i wygląda na to, że tu dbają o akcjonariuszy. Wyniki coraz lepsze, kapitalizacja mikroskopijna...


To też ważne

http://www.newconnect.pl/?page=1045&ph_main_content_start=show&ncc_index=2IT&id=61263&id_tr=1

Myślę, że ten walor do czasu końca lock up bedzie na zupełnie nowych poziomach czyli 2-4 zł. Tak to widzę.


PC Guard , który też jest okazją w akcjonariacie i oni mają akcje serii A i wiemy, że teraz nam nie sypną. Tam też kapitalizacja niespełna 15 mln zł przy zysku netto za 2013 bliskim 10 mln zł.

Także PC Guard po 46-47 gr też jest uważam okazją. Były zawirowania , ale tu ponad 1 zł jak psu buda się należy.


https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=tn_tnmn

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl

6 komentarzy:

  1. Mam zagadkę , jaka jest cena emisyjna serii D ? :) Miło zaskoczony jestem, kto potrafi szukać ten znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałem wczoraj ceny emisyjnej serii D ale znalazłem tylko cenę emisyjną serii A i B :-)

      Usuń
  2. To też ważne

    http://www.newconnect.pl/?page=1045&ph_main_content_start=show&ncc_index=2IT&id=61263&id_tr=1

    Myślę, że ten walor do czasu końca lock up bedzie na zupełnie nowych poziomach czyli 2-4 zł. Tak to widzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. A co autor sądzi o IMAGIS ?
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurs pomału pnie się do góry. Dziś na stosunkowo dużym wolumenie. Może jeszcze w tym tygodniu kurs może przebić 1zł. Czy dojdzie do wspomnianych 2-4zł? Byłoby fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.