Polecam

wtorek, 14 października 2014

ADMASSIVE SA CZ.2





O spółce pisałem półtora miesiąca temu :

http://gpwinwestycje.blogspot.com/2014/08/admassive-sa.html

Obecnie jest trochę drożej niż było widzę 53 gr, ale tu przy tak małej ilości akcji wahania to normalna rzecz.

Zastanawia mnie czy 22 Października na wznowionym NWZA podejmą jakieś ważne uchwały.

http://www.bankier.pl/wiadomosc/ADMASSIVE-GROUP-Przerwa-w-obradach-WZA-AdMassive-Group-S-A-oraz-tresc-podjetych-uchwal-3206115.html

Zobaczymy czy tym razem coś uchwalą, może poznamy nowych członków RN.

W przyszłym tyg. dowiemy się więcej. Przy dobrych wiatrach kurs poszybuje według mnie bardzo wysoko.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=tn_tnmn

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl


2 komentarze:

  1. No i mamy wzrosty pod walne bez znacznego sypania na prawo. Moze ktos cos juz wie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wedlug was wyglada przyszlosc spolki po walnym . Macie jakies przemyslenia ,a moze autor to przeanalizowal ?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.