Polecam

środa, 8 października 2014

Drewex Układ - Może być szaleństwo.





Drewex na dwóch fixingach.

Mamy zatwierdzenie układu z wierzycielami a cena 35-40 gr.

Ta spółka nie raz pokazała, że wariować potrafi - dosłownie :)

Także zobaczymy czy pójdzie w ślady Monnari czy też nie. Niewielka liczba akcji, krótki czas notowań , może być karuzela.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=tn_tnmn

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl

15 komentarzy:

  1. Dokładnie autorze na Drewexie może być bardzo ciekawie ...Ja natomiast patrze na Weedo gdyż ostatnio pojawiły się całkiem ładne obroty dlatego uważam że jest szansa
    na konkretny ruch w góre może w okolice 0,50pln:)Przepraszam że napisałem w tym wątku...Autorze jeśli możesz załóż wątek typy czytelników na miesiąc Pażdziernik.Z góry dziękuje i pozdr Robert

    OdpowiedzUsuń
  2. Drewex, JDB, Kopahaus, EMMWH :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co myślisz o Weedo autorze wiem że kiedyś bardzo interesowałeś sie tym papierem?Myślisz że może ruszyć w okolice 0,50pln?Z góry dziękuje za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i może i wyżej, kto wie czy jakieś info nie wisi w powietrzu. Można je dodać do mojej 4.

      Usuń
  4. Czekam na te szaleństwo już bardzo długo ! oby się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Autorze wiem że to nie miejsce ale leży mi coś na sercu! Swojego czasu często wspominałeś o spółkach OIL, Global Energy, Mewie itd. i równie często do nich wracałeś. Obecnie mimo że ważą się losy np. OIL nic nie wspominasz... Mam wrażenie, że od nich w jakiś sposób się odwróciłeś a wręcz unikasz postów, komentarzy itd. Tym samym zostawiłeś swoich czytelników...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milion razy pisałem CIERPLIWOŚĆ i nie mam nic do dodania a jak ktoś nie wierzy w spółkę niech sprzedaje. Naucz się jako kolejny brać na klatę własne porażki, nigdy nie proponowałem nikomu, że poprowadzę go za rękę i przytulę gdy brak mu jaj do giełdy. Tyle.

      Usuń
  6. Ciekawe czy ktoś z czytelników naszego forum kupował ostanio jakąś z 4 wytypowanych spółek?

    (Weedo,KopaHaus,JDB,EMMWH)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.
    Autorze jakie masz zdanie o Atlantisie po ostatnim infie o walnym?

    Pozdrawiam



    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,ja kupiłem trochę KOPAHAUS,usredniłem minoxa,united i czekam co się wydarzy?!Zbieram kapitał bo ursus i msx bardzo mnie kuszą ceną!Pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie. Przepraszam ze na tym wątku ale widze że piszecie tutaj również swoje propozycje więc ja równięż pozwolę sobie napisac swoją :) A mianowicie SMS Kredyt Holding SA, obserwuje ją od wczoraj i widac spory ruch w góre. Wszedłem dzisiaj gdyż uważam że potencjał wzrostowy nie został jeszcze wyczerpany po ostatnich spadkach. Uważam że cena powinna conajmniej wrócic w okolice 60-70gr (czyli sredniej z ostatnich miesiecy) Impulsem chyba było wczorajsze info http://www.bankier.pl/wiadomosc/SMS-Kredyt-Holding-S-A-Podpisanie-umowy-z-EQUES-DEBITUM-Fundusz-Inwestycyjny-Zamkniety-Niestandaryzowany-Fundusz-Sekurytyzacyjny-3214394.html
    Widze Panie Autorze że kiedyś już Pan wspominał o spółce a jak uważa Pan o obecenej sytuacji? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ktoś z Was Weedo dzisiaj kupował?W dniu dzisiejszym mieliśmy delikatną korektę na papierku ale widać przy maleńkim obrocie...Weedo to ma do siebie że robi krótkie korekty a później zaczyna się rozpędzać:)Moim zdaniem przebicie 0,30pln to kwestia czasu być może jutro przekroczy ten poziom..Co myślicie macie jakieś swoje opinie odnośnie papieru?

    OdpowiedzUsuń
  11. Panowie koniec pisania nie na temat. Wątek o Drewexie a wy ciągle o "własnych walorach ".

    OdpowiedzUsuń
  12. cisza generalnie w mediach o układzie...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.