Polecam

czwartek, 16 października 2014

Imagis po 1,85 ? Było nawet niżej. Moim zdaniem ten spadek jest przesadzony.






Rozumiem, że w Imagisie są roszady, jakiś konflikt interesów wystąpił, ale na ten moment kapitalizacja to praktycznie zysk netto za 2013 r.
Na koniec Września akcje były po 6,40.

Ja trochę kupiłem ze średnią 1,92 jestem i liczę, że wróci niebawem na + 3 zł.

Dobra spółka, dosłownie styl rozgrywających PC GUARD , bo i tam masakrycznie zaniżono cenę.

Okazja czy pułapka ? Moim zdaniem gdzie się biją tam się korzysta.

Ledwo zdążyłem napisać, już jest zbieranie w górę. Tak na zdrowy rozum to oprócz Ani Trzeskowskiej kto to ma sprzedawać ? No chyba nie Niewęgłowski, który chce walczyć o spółkę z PC Guard. A nawet gdyby to w Październiku już sporo akcji spadło a on za dużo tego nie miał. Tutaj karty mają ludzie grający na PC GUARD i może ktoś jeszcze... Coś się szykuje, przekonamy się co pewnie niebawem.

Nie wieszczę upadku takiej spółki.

A jeszcze dodam, że na wykresie dziennym wyrysowało nam się fajne cudo wieszczące raczej górę :)

Nawet jeśli noże leciałyby jeszcze to ja będę jednym ze schodzących z ceny, bo naprawdę uważam, że kapitalizacja tej spółki według dzisiejszego przelicznika to śmiech na sali...

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=tn_tnmn

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.