Polecam

wtorek, 14 października 2014

Zestaw pytań do autora, pytajcie :)

34 komentarze:

  1. Co sądzisz Autorze na temat sprzedaży udziałów w JDB i nie ujawnieniu się inwestora oraz przerwaniu walnego. Wiadomo jest że jeden inwestor nie ma wszystkiego tylko poszło na słupy, dlatego nie musi się ujawniać. Tylko czy wogóle jest ten inwestor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, ja z kolei zapytam jeszcze raz o spółkę one2one? Trzymam ją tak jak mi Pan poradził, ostatnio nawet zaczęły się pozytywne ruchy w górę, ale arkusz zleceń kupna wciąż nie jest zbyt optymistyczny.

    Pozdrawiam i dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka cena zakupu ? One2One jednak jest ryzykowne i zagrożenia brakiem porozumienia z inwestorem oraz dużą emisją po 10 gr są. Także ja radzić nie mogę, ale albo czekasz do końca i wóz albo przewóz albo odrabiasz gdzie indziej, szanse nadal są ale np. Kopahaus według mnie ma mniejsze ryzyko. Wiele innych też. Może warto choć podzielić to na One 2 One i pół kapitału lokować gdzie indziej. Twój wybór. Duży potencjał w razie wejścia inwestora zanim rozwodnią strukturę ale i ryzyko nie małe.

      Usuń
    2. ja ją kupiłem po 0,36 już dośc dawno temu. Nie mam duzo akcji bo juz czesc musialem wyprzedac, i zdaję sobie sprawę że lepiej stąd uciekac. Byłem ciekaw Pana opinii. Wiem że na tej spółce poprostu wtopiłem, ale trudno, raz na górze, raz na dole;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Tomasz Figura cena JDB nawet bez inwestora jest niska uważam a z inwestorami często trzeba czasu, cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To 10 gr moim zdaniem jest ciężarem http://www.bankier.pl/wiadomosc/GPPI-Objecie-akcji-serii-D-3186383.html

      Usuń
  5. Witam serdecznie autora!
    Mam pytanie o Petrola, w którego wciąż wierzę i mam w swoim portfelu. Jestem człowiekiem cierpliwym i wydaje mi się, że w końcu będą dobre informacje tutaj. Czy autor podziela moje nadzieje?

    Wciąż mam też MSX i Mewe. W tą ostatnią przestałem już wierzyć, ale uważam, że MSX jeszcze wybije w najmniej odpowiednim momencie.

    No i na koniec pytanie o Starhedge. Czy po scaleniu akcji autor widzi jakąś szansę, aby akcje poszły w górę znacznie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie skreśliłem żadnej z tych spółek mimo trudności.
      Wiele osób podczas chyba niespełna roku istnienia tego bloga milion razy traciła nadzieję. Ja wielokrotnie pisałem, że rok - półtora to najniższe założenie oczekiwania, mimo, że wiele walorów rosło nie raz, nie dwa szybciej, to taki margines to minimum. Nie mamy jeszcze końca 2014 :) Oczywiście zmienia się wiele rzeczy, nie każde zaskoczenie jest miłe ale to normalne, bo realia zaskakują nawet zarządy spółek a co dopiero nas. OIL to według mnie spółka która w obecnej cenie jest miodziem ;)

      Usuń
  6. Witam autora i czytelników. Proponuję zwiększyć częstotliwość wpisów i dyskusji. Jak również podnieść poziom (albo odsiewać) wpisy będzie rosło/spadało bez uzasadnienia czy jakiejś myśli przewodniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do końca roku można zrobić małe podsumowanie spółek którym poświęcało się najwięcej uwagi typu UTD, MSX, MEW, OIL i wiele innych. Na zasadzie gdzie spółka była, co się kluczowego wydarzyło i gdzie spółka jest teraz.

      Usuń
  7. A ciekawi mnie jeszcze Twoje zdanie na temat ARI. Spółeczke posiadam juz od dłuższego czasu tylko kurs jakos szoruje cały czas po dnie a uważam że spółeczka troszke więcej warta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawowa zasada to pamiętać , że na akcjach każdy chce taniej kupić, drożej sprzedać, zarobić. Tak więc nie bez powodu dobre spółki są zaniżane latami, nie grane, bo gdyby każda dobra była droga byłoby to bez sensu :)

      Usuń
  8. Witam Wszystkich.
    Co sądzicie o ABMSolid, Altreco cz też MBPartner? Szczerze mówiąc oswajam się z tym, że wpakowany tam kapitał jest już stracony. Co do SHG (dawne GLE) wątpię, aby była to jedna z potęg na GPW. Póki co oczywiście. Rozczarowują mnie B3S i BIM. Oczywiście z różnych powodów. Liczę na MSX, MNX i MEWA. Na każdej z ww. spółek jestem zapakowany znacznie wyżej niz obecnie więc liczę i wierzę w "cud".
    Autorze jak tam wiersze? Piszesz jej jeszcze?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym po prostu czekał i przyjdą wzrosty uważam na większości z tych spółek a nie nazwę cudem odrodzenie każdej z nich. Jestem przekonany, że ten portfel przy cierpliwości da zarobić a nie nie stracić. Nie łamał bym się, zresztą wiem sam po sobie, że to ile czekasz to nic... Zdarzało się wielokrotnie dłuższe rozgrywanie walorów. MSX to dla mnie pewniak także po jego wzwyżkach a wierzę, że czeka nas tam rajd niezły niskie ceny na innych to nie coś złego a dobrego, bo jeśli inne będą się odradzały to taki MSX pozwoli np. zejść z cen i szybciej wyjść na + w kolejnych sytuacjach. Spokojnie...Cierpliwie

      Usuń
    2. Oczywiście po pierwszym zysku można też inwestować w nowe okazje a te zostawić na leżakowaniu, jeśli nie jesteśmy ich pewni a mamy lepsze walory do inwestowania. Taki Kopahaus, JDB, Fiten np. obecnie to według mnie coś co daje solidne podstawy do w miarę szybkiego zysku.

      Usuń
  9. Witaj autorze:)Dzisiaj uboatline wybroniło wsparcie jaki jest poziom 0,60pln.Jeśli się papier odbije od niego mamy szanse wrócić na poziomy cenowe 0,90pln -1,00pln
    dlatego uważam że trzeba obserwować w tym tygodniu papier.Spółka moim zdaniem bardzo przyszłościowa a zarazem zykowna z roku na rok wyższe przychody i zyski:)Wskaźniki c-wk 0.37 z-zysk 2.60 Dlatego uważam nadal że akcje są bardzo niedowartościowane i atrakcyjne do kupna.Myślę że autor się ze mną zgodzi w tej kwestii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowano wykazać i podyskutować o "przyczynach spadków" ale nie udało się bo tam są jakieś dziwne typy które się naprzemian wyzywają.

      http://www.bankier.pl/forum/temat_uboat-tylko-sensowna-dyskusja,15716893.html

      Usuń
    2. Cena akcji serii D czyli 1,05 jak już kiedyś pisałem trochę zmieniła i może trzymać kurs. Poza tym zagranie sprzedaży wyżej i objęcia emisji po 1,05 nie było do końca ok i może zniechęcać inwestorów. Także potencjał został trochę przygaszony i czas może się wydłużać tu. Czasem tak bywa, że nie mamy pojęcia jakie są planowane zagrywki a tu wg. mnie były trochę nie fajne. Skąd my mogliśmy wiedzieć, że 2 zł to nie okazja wcale. Mnie to zraziło też do UBT. 1,05 gdy spółka latała po 5-10 jest ceną z dupy za przeproszeniem i gdy my nie mając poufnych inf. mówiliśmy dno to zarząd mówił hahaha...Ja myślę, że do 1,05 się będzie czołgało długo, bo sprzedawano wyżej, kasa nie wyszła 1 na 1. Realna cena objęcia dzięki temu zagraniu jest mniejsza niż 1,05 jest np 1,5 akcji czy 2 za 1 itp. itd. Dla mnie takie coś to chamstwo. Ja UBT odpuszczam na jakiś czas , może za rok zdążę po mniej niż 1 zł kto wie...

      Usuń
    3. Dawniej Pronox, później przemianowany na Regnon zrobił emisję po 10 gr. może akcji, ja miałem po 3x gdzieś średnio i to była spora strata, ale odpowiedzialny za takie cyrki sam się w swoich zagrywkach zakopał, do teraz się odgrzebuje. Ja wiem, że często takie spółki trzeba wyczekać ale jak obserwator i niech wykonają pracę a my starajmy się jeśli takie osiołki przetrwają odbić to co nam zabrali i nie uczestniczyć w latach czekania, tylko wejść jak już gdy naprawdę będzie ubita gleba pod wzrosty. Bo czy ludzie, którzy tak traktuję akcjonariat o nas dbają i szybko dadzą się odkuć ? Wątpię i często po nieczystym ciosie są kolejne, taka natura niestety u niektórych. Wątpię czy zarząd UBT chce 2 zł za akcje. Po 1,05 wpadły a kasa była bo sprzedawano wyżej i pewnie menda , która kręci ludzi będzie dalej próbowała zbierać od tych co wierzyli w cel i sens tego, że zrobiono ich trochę w bambuko. Ja tu też coś straciłem i teraz jak mam być w UBT to wtedy gdy naprawdę będzie im zależało na wzroście. Czuję, że nie szybko. Cena teraz spoko jest, ale no wątpię , że w rok 1 zł pokonają. 7x gr raczej już będzie męczarnią. Ale jak kto uważa. Ja jak widać nie ufam rozgrywającym na UBT, grają znaczoną kartą bez oporów. Czemu mam wierzyć, że raptownie będzie im na nas zależało. 1,05 i sprzedawanie na wyższych poziomach mówi mi, że to hieny są :) Ale powodzenia życzę małym akcjonariuszom , oby było inaczej. Lecz kto ku... się urodził kanarkiem nie zdechnie...

      Usuń
    4. Sorry za błędy ale ja piszę zawsze co myślę, bez redagowania itp. a dzisiejsze analizowanie masy spółeczek wyczerpało mi mózg.

      Usuń
  10. Kopahaus to prawdziwa perełka kto wysiedzi na papierze zarobi sporo.Ja mam kupione akcje i czekam cierpliwie.Czasami warto uzbrojć się w cierpliwość:)Pozdr posiadaczy papiera

    OdpowiedzUsuń
  11. Autorze na uboatline mamy dynamikę wzrostu przychodów rok do roku imponującą myślę że spółka nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa w tym roku.Zobacz ile papiera przemieliło sie ostatnio przy poziomie 0,60-0,96pln....Setki tysięcy akcji moim zdaniem zbierał ktoś gruby ulicy nie byłaby wstanie tyle odebrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robert a zobacz co 4 Listopada uchwalają. Ja sceptyczny jestem. Nie żartuję, uduszą ten walor w końcu.

      Usuń
  12. Ja w dalszym ciągu nie skreślam papiera moim zdaniem ktoś chce na Uboatline wystraszyć drobny akcjonariat aby wyprzedał się z papiera...Zobacz raport półroczny za 2014r ja w nim tragedii autorze nie widzę.Cena obecna moim zdaniem to promocja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze autorze parę słów od Pana jesli chodzi o pcguard.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Co sądzisz Autorze o GeoInvent, nowy inwestor, trzy umowy spółki zależnej w krótkim czasie, przyszłościowa branża GIS.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uboatline wkońcu ładnie odbija od dna..Moim zdaniem papier bardzo zdołowany i stać go na wyższe poziomy....Na wykresie dziennym wyrażny mocny sygnał zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Co autor powie o spółce starhedge po scaleniu ? obiecująco idzie do góry, tylko czy to nie jest chwilowa euforia ? spółka ma dużo do odrobienia sprzed scalenia....

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś to zmieni w cenie akcji?

    http://www.attrader.pl/pl/akcje/PETROLINV/komunikat/ESPI/zmiana-programu-naprawczego-dotyczacego-usuniecia,20141022_214607_1217640188

    OdpowiedzUsuń
  18. Uboatline już po 0,71pln papier widać zbierany przed raportem kwartalnym.Moim zdaniem prezes nie po to obejmował Nową emisję akcji po 1,05pln w ilości 4.876.500szt akcji serii D żeby teraz miał stracić..Tym bardziej że zasilił kapitał obrotowy spółki kwotą 5.125.325pln.Technicznie bardzo mocny sygnał zakupu na walorze...Nadal uważam że jest szansa powrotu papieru na dużo wyższe poziomy być może nawet przebijemy 1,00pln a co dalej za tym idzie przyspieszy wzrost na 1,20-1,50pln..

    OdpowiedzUsuń
  19. a Kopahaus już po 7gr, czyżby jednak nie było ani inwestora ani abligów nie myślą spłacić???

    OdpowiedzUsuń
  20. Autorze co myślisz o Biomax dzisiaj ładne obroty na papierze jest bardzo nisko na wykresie?Na moje oko stać go na wyższe poziomy:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.