Polecam

poniedziałek, 24 listopada 2014

EMMWH




3,70 - 4,07 widzę obecnie.
Moim zdaniem jest to okazja i nie zdziwi mnie kolejny wzrost pod 6 zł w najbliższym czasie a może wreszcie wyżej !

Wiemy czym zaczyna być ta spółka, ale jak zawsze są opóźnienia gdy mamy wartościowy walor, wyczekiwanie trwa.

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA. BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

5 komentarzy:

  1. Trochę papiera się przemieliło dzisiaj na tej spółce. Sprzedałem Weedo po 0,30 (zakup po 0,24) i kupiłem trochę EMMWH po 3,90 się udało :-) Trochę timing mi się poprawia w końcu chyba, min. dzięki temu blogowi. A co autor sądzi o cenie LCC, obwcnie wydaje się być interesująca, ja kupiłem wcześniej wyżej, ale dziś uśredniłem trochę.

    OdpowiedzUsuń
  2. LCC nie ma potencjału który mógłby mnie skusić a spadać z czego jest, dla mnie dziwny wybór

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl/index/news/info/651689,emmerson-wierzytelnosci-hipoteczne-sa-realizacja-transakcji-odwrotnego-przejecia

    wyczekiwane info - czas na solidne wzrosty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bocznymi drzwiami na NewConnect weszła spółka, która zapewne niedługo będzie w TOP 10 najgorętszych na NC. Chodzi o Milestone Ophthalmic, która wchodzi na parkiet na plecach Emmersson Wierzytelności Hipoteczne [EWH].


    EWH została wyczyszczona. Obligacje wyemitowane przez EWH zostały za zgodą obligatariuszy "przerzucone" do spółki matki Emmersson, która i tak je poręczała. Bilans w EWH jest czysty i nic tam właściwie nie ma, więc nie ma co bazować na sprawozdaniach finansowych.

    Dziś pojawiła się informacja, która spowodowała wystrzał na EWH o 34% (ale to jeszcze nie jest max tegoroczny). Zrealizował się scenariusz przejęcia EWH przez udziałowców spółki Milestone Ophthalmic Sp. z o.o. Objęli oni 60% kapitału EWH i jednocześnie sprzedali udziały w Milestone Ophthalmic sp. z o.o., która jest powiązana z Milestone Scientific, Inc.z USA - spółka innowacyjna w branży medycznej. Płacili oni za 1 akcję EWH 10 zł, ale de facto wynikało to z wartości nominalnej akcji i nie ma zbyt dużego znaczenia, bo nie włożyli ani złotówki realnej, tylko spółkę Milestone Ophthalmic, która nie wiadomo ile jest warta.

    I fragment z raportu:
    "Milestone Scientific, Inc. jest udzielającym spółce Milestone Ophthalmic Sp. z o.o. licencji na wyłączność (obejmującą cały świat) do wykorzystania patentów i technologii do zastosowań w systemach iniekcji doszklistkowych oka, czyli wstrzyknięć leków lub innych substancji „do wnętrza oka” przy pomocy „Urządzenia Okulistycznego”.



    Realizacja transakcji odwrotnego przejęcia umożliwi Grupie Kapitałowej Emitenta rozszerzenie działalności operacyjnej o działalność związaną z opracowaniem i komercjalizacją technologii iniekcji „do oka” w Europie i na świecie."


    Po dzisiejszej sesji EWH (a już niedługo Advanced Ocular Sciences S.A.) wyceniana jest na 5 mln zł. Ile jest rzeczywiście warte? Tego nie wie prawie nikt.

    Ale...

    Jak już wspomniałem na początku moim zdaniem będzie to spółka, na której może być gorąco. Podstawowe argumenty - nie ma biznesu, który realnie można wycenić, są licencję na coś nowego i to w branży medycznej, a to jest podatny grunt na wzbudzanie dużych oczekiwań. Przykład z lat poprzednich Biotonu, Cormay czy Medical Algoritmic pokazują, że takie spółki mogą być warte setki milionów, a to działa na wyobraźnię i jest trudno weryfikowalne przy pomocy twardych danych finansowych, bo przecież to nie inwestycja na teraz ale na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko fajnie, mam parę akcji, tylko co to za zagrywka z tą Astorią+WDM? Info o wejściu powyżej 5% dali z dużym opóźnieniem ale już info o zejściu poniżej 5% to prawie od ręki zeszło. Co to w ogóle jest za numer? Nawet jak mieli 25k papiera średnio po 4 zł to to jest tylko 100k zł, grosze dla takiego inwestora.

    W spółkę EMMWH nie zwątpiłem.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.