Polecam

poniedziałek, 24 listopada 2014

G-Energy S.A. (GNG) 81-82 gr




Najniższy poziom na tej spółce to 78 gr. także myślę, że walor może być blisko osiągnięcia dna i wybicia.

Jeszcze pod koniec Września za akcję płacono 7 zł !

Spółka uważam jest przyszłościowa a jeszcze tutaj widzieliśmy cenę 2 zł 38 gr. Według mnie jeszcze w 2014 r. ten poziom może powrócić.

Mamy bardzo duże wolumeny a w ciągu tygodnia przemieliło się około 25 % akcji.

Możliwe, że pójdą jakieś informacje, ale ja nie bałbym się teraz wchodzić w ten walor, najwyżej 1/3 kapitału, który mam tu dać zostawiam na ewentualne 7x gr, czy 6x, lecz to według mnie będzie już paranoja cenowa.

Sam zakupiłem przy 8x gr, obserwowałem spółkę ostatnio i czekałem aż będziemy blisko minimów.


JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA. BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

2 komentarze:

  1. Chwila, ale przecież ta spółka zmieniłą nazwę na Starhedge...
    ?
    http://gielda.onet.pl/global-energy-s-a-zmiana-nazwy-firmy-spolki,18886,245043,komunikaty-detal
    A kurs jest teraz pod 2 zł....

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.