Polecam

czwartek, 27 listopada 2014

G-Energy S.A. (GNG) - Piękna sesja odwrotu.





Wczoraj dzisiejsze wzrosty zapowiedział wykres dzienny, wspominałem o tym w komentarzu.

Dzisiejsza sesja , wzrost na bardzo dużych obrotach o + 29,09 %, zakończenie na 71 gr przy wolumenie 4,236 mln sztuk już sama w sobie jest zapowiedzią dalszych plusów, ale żeby było ciekawiej spójrzcie na wykres tygodniowy :D

Teraz powrót na 82 gr według mnie i dalej w okolice 1 zł.

Ewentualne dobre informacje mogą jeszcze pchnąć walor w górę, kto wie czy nie mamy tu nowego dużego gracza.

Także jeśli ktoś kupował nawet po 82 i zszedł z ceny jak pisałem przy 6x i 5x już dziś jest na +. Ale ci co zakupili po 82 gr. moim zdaniem niebawem też mogą być na +.

Powodzenia, ja też mam walor.

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA. BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=hl





10 komentarzy:

  1. Jest 16 250 000 akcji, Starhedge (Global Energy) ma 14 000 000 (86%) reszta 2 250 000 ma ulica oficjalnie. Z tego wniosek że jedynym obdarowującym może być Starhedge. W sumie dziwne czemu się dzieli spółką chyba że całkiem przekazuje to zrozumiem.
    Przewidywania co do wzrostu wczoraj były trafne, choć jakiś czas po widłach było wrażenie że przebije w dół. Pierdyknąłem się rano w zleceniu bo zapomniałem aktywacji ustawić o poszło po 61 ale potem dobrałem po 60 i na koniec sprzedałem po 70. Niby że wielki ze mnie spekulant :-) Tak dla frajdy wszedłem kilkoma stówkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Mam pytanie, co myślicie na temat spółki SPC, która w 2015 roku zamierza startować w wyścigach w Ameryce?

    19 listopada

    Witajcie po przerwie

    Często pytacie nas o tegoroczny Rajd Barbórka i plany Premium Motorsport Poland na sezon 2015. Postanowiliśmy więc uchylić rąbka tajemnicy.

    W tegorocznej Barbórce nie pojawimy się z prostego powodu, jakim są przygotowania do sezonu 2015 za wielką woda. Tak, to prawda! Premium Motorsport Poland będzie można zobaczyć w sezonie 2015 na wyścigach w Stanach Zjednoczonych Ameryki.

    Piotr od początku października ostro testuje na terenie USA, przejechał łącznie 3000km różnymi samochodami wyścigowymi w różnych zespołach aby wybrać najbardziej optymalną serię wyścigową, w jak najlepszym samochodzie i oczywiście w bardzo dobrym zespole wyścigowym. W chwili obecnej trwają negocjacje w sprawie podpisaniu kontraktu. Od razu po parafowaniu odpowiednich dokumentów, niezwłocznie podzielimy się tym z wami.

    To nie koniec niespodzianek. W sezonie 2015 pojawi się w zespole Premium Motorsport Poland nowy zawodnik, który będzie zmiennikiem Piotra, trwają ostateczne testy. Pozostało 3 kandydatów, w tym jeden zawodnik z polskim paszportem

    W międzyczasie organizujemy start dla Piotra w najbardziej popularnym wyścigu dla samochodów klasy GT - Dubai 24h, który odbędzie się na początku 2015r i będzie dobrym przygotowaniem do 24godzinnego wyścigu Rolex 24h Daytona, odbywającego się pod koniec stycznia 2015 r. na słynnym torze Daytona International Speedway.

    Ja sami możecie wywnioskować dzieje się u nas dużo i z przykrością omijamy Warszawską Barbórkę ale możliwości startów w takich seriach wyścigowych jak TUDOR Championship są dla nas ważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym zwrócił uwagę na starego minoxa który jest historycznie nisko po 6gr

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozegrali to inaczej, ale to nie znaczy, że nie będzie wybicia Grudzień może być rozstrzygający
    http://www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl/archive/info/!17948519,g-energy-sa-zawarcie-umowy-znaczacej-wartosci-

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak rynek zareaguje na tą informację. http://www.attrader.pl/pl/akcje/GENRG/komunikat/ESPI/zawiadomienie-o-zmniejszeniu-udzialu-w,20141129_141044_0000024062
    Ja nie posiadam póki co akcji GNG. Ale obserwuje walor z uwaga.
    Martwi mnie CDE, który mam. Tam tez jakięś dziwne rzeczy się dzieją. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.bankier.pl/wiadomosc/G-ENERGY-S-A-Zawiadomienie-o-zmniejszeniu-udzialu-w-ogolnej-liczbie-wszystkich-glosow-w-spolce-G-Energy-S-A-skutkujace-zejsciem-ponizej-ustawowych-progow-90-75-oraz-50-procent-glosow-na-Walnym-Zgromadzeniu-Emitenta-i-jednoczesna-utrata-statusu-podmiotu-dominujacego-7225804.html

    To info jest bardzo dobre, cel został osiągnięty i nie ma w informacji mowy o zamiarze dalszego schodzenia , natomiast jest mowa o możliwym zwiększeniu zaangażowania w 2015 r.

    W poniedziałek ++++ uważam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Autor dalej widzi sytuację? Kolejna sesja spadków. Baton postawiony na 42gr zblokował zejście niżej, pytanie co się stanie jak zostanie wycofany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Łatwo nie odpuszczam, oglądam ciekawy film w międzyczasie, nie ma co tragizować , przyjdą lepsze dni i to na tym walorze uważam :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.