Polecam

wtorek, 25 listopada 2014

G-Energy S.A. (GNG) widzę już 65-66 gr i ja uśredniłem.



Postanowiłem skorzystać z kolejnego dużego spadku GNG.
Walor był momentami nawet pomiędzy 65-66 gr a po 67 były wystawione dość spore ilości.

Zobaczymy czy uśrednianie mi się opłaci :)

Średnią mam 72 mniej więcej.

Wiecznie spadać chyba nie będzie.

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA. BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

10 komentarzy:

  1. CHYBA GRAJĄ ZNACZONYMI KARTAMI - ICH ZLECENIA ZAWIERAJĄ np. 8!!!
    Kiedyś zmienią kierunek gry???
    Pozdrawiam wytrwałych I AUTORA oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że nie na temat ale nałóg giełdowy nie pozwala mi się powstrzymać. Wypowiedz się o najgorętszym kartoflu na NC a mianowicie o CDE. Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tu siedze i to po uszy... Srednia 82gr, czy jest jeszcze szansa aby na odzykanie kapitału? Szczerze nie podoba mi sie to...

    OdpowiedzUsuń
  4. 50 -51 gr - ja znów uśredniłem .

    Ogromny wolumen !

    Będą odreagowania według mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. MARTIN WIDJO jak nie masz za co, albo nie chcesz uśredniać to choć zadaj sobie pytanie, skąd ten strach, skąd obawy, skąd już obawa o utratę kapitału ? Spokojnie. Zamknij notowani, oddechnij sobie, stres to najgorsza kurwa, że tak brzydko powiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykres dzienny wyrysował jutro spory wzrost.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałaby się zmiana trendu. bo niektórzy tu są nieźle w plecy

    OdpowiedzUsuń
  8. No i jest zmiana trendu. Wczoraj wziąłem po 0.53, a teraz widzę już 0.69.
    Można już realizować zysk, ale jeszcze poczekam, bo widzę, że granicę 1 zł może pęknąć na początku kolejnego tygodnia :)
    Dzięki autorze i czekamy ze spokojem aż Mewa, Petrol i MSX ruszą z kopyta!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sugeruję się wstrzymać z realizacją zysków, widać że lecą pakiety po 50.000-100.000 akcji. Potężny wolumen, co wskazuje że 1zł jest realna

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze pewnie czekają nas informacje wolumen szaleje ! Ktoś wchodzi.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.