Polecam

niedziela, 23 listopada 2014

IDMSA - nikt nie zauważył wzrostu ?




IDMSA sporo zamieszało w ciągu roku, był straszny płacz, wieszczono pewne bankructwo.
Spółka spadła bardzo mocno, ale nawet od ostatniego wpisu gdzie było 6-7 gr w Sierpniu do teraz odrobiła sporo i jest po 14 gr. Ludzie którzy tu wirtualnie tracili a skorzystali z cen na dnie, uśrednili, powinni dziś mieć w miarę lepsze samopoczucie, ja liczę, że walor pójdzie jeszcze wyżej. Oczywiście korekty mogą być. IDMSA pokazuje, że spółki z pozoru fatalne często się podnoszą a dla niektórych graczy, których mega spadki ominęły, takie IDMSA po 5-7 gr może okazać się świetną inwestycją.

KONSEKWENCJA.

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA. BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

5 komentarzy:

  1. trochę przeżyłem z IDMSA. Kupowałem tuż przed splitem, potem ... kurs, jak napisałeś, sięgnął dna.
    Ale uśredniłem.
    Mam osobiście na oku (i w portfelu) akcję Kopahaus i przyznam, że ... chyba trochę żałuję, że nie kupiłem jeszcze trochę IDMSA, jak był po 5 groszy, zamiast uśredniać Kopahaus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego typu żal jest najgorszy, żałujemy czegoś gdy poznamy prawdę, ale przecież znać jej wcześniej nie mogliśmy. To bez sensu, patrz w przyszłość, słowa mogłem, chciałem, nie mają znaczenia , bo czasu się nie cofa, nie żałuj tego , że nie masz zawsze racji i 100% skuteczności, bo nikt nie ma.

      Usuń
  2. Święte słowa.
    Kiedyś kupowąłem i ... sprzedawałem, jak spadało - a potem widziałem, co się dzieje ...
    Teraz jak wybiorę spółkę to ... trzymam ją. Za dobrze widzę, jak dużi "robią co chcą" - a "mali" - ulegają szybko emocjom :)
    PS Fajny blog, ale to już chyba pisałem :) - bez chamstwa, wulgaryzmów itp. - jak widzę Bankiera to ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    Kupiłem IDM po 0,10 zł.
    Owszem chciałem kupić wcześniej po 0,07 , ale nie miałem wolnej kasy.
    Gdybym kupił po 0,07 to miałbym dzisiaj 100% zysku.
    A tak mam 40% zysku i jestem bardzo zadowolony - gratulacje dla Autora.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć co mógłbyś powiedzieć o UTD. Razm z IDM kręcili kiedyś interesy. Dzisiaj widzę kolejny muł - 4 gr. Mieli sporo nietrafionych inwestycji. Troche mnie dobija ta sytuacja bo średnią mam 21 gr. Teraz chcą zrobić scalenie. Obawiam się że spółka niczego dobrego nie robi. Siedzą sobie w domkach i myślą jak wydębić resztki kasy z akcjonariuszy.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.