Polecam

wtorek, 11 listopada 2014

Petrolinvest grozi wybuchem



Na Oilu emocje rosną. Kiedyś pisano, że do końca 2014 r. możliwe, że uda się dogadać z jakimś inwestorem a ja myślę, że finał jest bliżej niż dalej.
19 gr. jakie teraz jest uważam za diabelsko śmieszną cenę :D
Ostatnio są ruchy wokół Oila, widzimy, że Polnord też w jakimś sensie zabezpiecza tę spółkę, tutaj wcale nie jesteśmy tacy osamotnieni w walce o dobrą przyszłość. Cierpliwość - to polecam posiadającym a ja jestem wśród nich !
Jeśli wybuchnie możemy w euforii pogubić ciuchy, będzie big party ;)

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=tn_tnmn

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA.BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

foto-coslychacwbiznesie.pl






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.