Polecam

sobota, 27 grudnia 2014

Idzie nowy rok, nie będę się rozpisywał.




MSX - dopiero co wspomniany na 1,2 zł i zobaczymy ile kurs zrobi do 27 Grudnia 2015 r. Myślę, że szczyty będą kosmiczne.

OIL - ostatnio widzę 16 gr. To będzie rok przełomu według mnie.

Mewa - 7 gr ::) Tak jak wyżej :)

CIERPLIWOŚĆ TO KLUCZ DO SUKCESU.
NAJLEPSZEGO W 2015 !


JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA. BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

8 komentarzy:

  1. Również Wszystkiego Najlepszego w 2015 roku. Zdrowia, Szczęścia i Strzałów w "10: na GPW!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja sprawa wyglada z genergy? Autor nic ostatnio nie pisze o tej spółce a bardzo polecal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wyglądała a jakbym nie pisał 5 lat miałbyś prawo mówić, że o niej zapomniałem, naucz się cierpliwości.

      Usuń
    2. Dziękuję Autorze za porady i naukę cierpliwości:) Szczęśliwego Nowego Roku i dalszych sukcesów! Wiesia

      Usuń
    3. Sukcesów w Nowym Roku! Dziękuję za cenne porady i przede wszystkim za naukę cierpliwości:)

      Usuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku żyszę wszystkim odwiedzającym bloga i Autorowi:)
    Życzeń świątecznych nie zdążyłem złożyć, bo byłem zajęty rodziną:) i dobrze, bo czasem warto się oderwać od komputera.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam pytanie odnośnie jantar development duzo sie tam dzieje pseudo fundusz sie pojawił ale niestety nie ma zainteresowania spółką,cena 4 gr moze i była 10 gr takze ale zero płynności a co za tym idzie zero mozliwości sprzedawania akcji w rozsądnych pieniądzach. co o tej spółce sadzisz panie kolego

    OdpowiedzUsuń
  5. Autorze Mewa wygląda bardzo ciekawie myślę że jest szansa na przebicie 0,10pln:)Jak pojawią się obroty w tej cenie będzie ciężko kupić...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.