Polecam

wtorek, 30 grudnia 2014

MSX . Było 1,2 jest 1,5x


MSX RESOURCES S.A.

Wczoraj był bardzo ładny obrót.

Tydzień temu przy 1,2 pisałem, że ta cena jest mega okazyjna jak dla mnie, szczerze byłem w szoku, że osiągnęli takie podwójne dno dosłownie równo w ciągu roku.

http://gpwinwestycje.blogspot.com/2014/12/msx-obecna-cena-to-jest-ponizej-dawnych.html

Obecnie kurs to 1,5-1,55

Uważam, że to może być dopiero rozgrzewka, marzę o dobrej informacji !

Wtedy ostatnie szczyty 4 zł z Lipca zostałoby raczej szybko przebite.

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA. BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

9 komentarzy:

  1. No, już jest po 1,8x. A jak wg Autora wygląda sytuacja na Kopahaus po ostatnich informacjach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby było dobrze, ale jak to bywa kręcą tam nieźle i oby nie utopili fajnej spółki. Czekam, patrzę i tyle, przecież my nie mamy wpływu na wszystko, nie możemy wszystkiego przewidzieć a każdy decyduje sam. Ludziom często brak cierpliwości.

      Sama Impera natomiast miewa dziwne zagrywki, ciekawe jaki mają plan, patrząc na spółki w których są jest róznie, ale mają spory pakiet AWBUDU. To może dawać do myślenia.

      Ja bym nie panikował, ale co zrobicie to wasza sprawa. Tu jest wpis o MSX poza tym.

      Usuń
    2. Pisałem przed świętami maila do Impery Capital z pytaniem odnośnie planów po przejęciu wszystkich akcji od prezesa, na razie bez odpowiedzi i chyba już tak pozostanie. Sam mam trochę akcji uśrednione do 0,8 gr, czyli na obecną chwilę bardzo wysoko, kupiłbym jeszcze ale po wysadzeniu z siodła prezesa wstrzymam się do jakiejś informacji. Zresztą dziwię się prezesowi że dopuścił do takiej sytuacji, zapomniał co podpisywał, czy myślał że to Impera zapomniała o zastawie.

      Usuń
  2. Autorze moim zdaniem teraz czas na odbicie na spółce Mewa powiązanej kapitałowo z Msx...Co myślisz o mejej propozycji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero co był wpis, MSX,MEWA,OIL mnie interesują wszystkie.

      Usuń
  3. Sam jestem ciekaw co Autor myśli o sytuacji Kopahaus czy warto uśredniać. Cena 0.03 grosze wydaje się bardzo atrakcyjna. Jedna dobra informacja i może być kosmos

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam pytanie odnośnie jantar development duzo sie tam dzieje pseudo fundusz sie pojawił ale niestety nie ma zainteresowania spółką,cena 4 gr moze i była 10 gr takze ale zero płynności a co za tym idzie zero mozliwości sprzedawania akcji w rozsądnych pieniądzach. co o tej spółce sadzisz panie kolego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ten walor w końcu ruszy. Dopiero świeże zmiany, trzeba być cierpliwym, albo szukać szczęścia na innym jak kto woli. Ale nominał 10 gr nawet przy jakiejś emisji jest tarczą, oby jednak żadnej dużej , ciężkiej nie było, powodzenia.

      Usuń
  5. Witam ponownie
    Jakie jest zdanie Autora na temat spółki COMECO.
    Kurs od debiutu poszybował na ponad 3 zł, a po kilku sesjach spadł na poziom 1,6 zł
    Czy warto w ten walor teraz zainwestować? Co Autor sądzi o tej spółce?
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.