Polecam

czwartek, 4 grudnia 2014

Pytania ?

Pytania lub wasze propozycje jak macie. Z kulturą proszę i bez lamentów, zapowiedzi samobójstwa itp.

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA. BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

75 komentarzy:

  1. Czemu Open-Net notuje takie spadki i kiedy przewidywane są wzrosty?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecna cena wydaje się być bardzo dobra, zaraz nad wsparciem, kurs powinien rosnąć jak znajdą inwestorów finansowych a obecnie sporo akcji jest przewłaszczonych jako zabezpieczenie rozmów, one mają wrócić, lecz póki co kurs chyba poczeka na finał rozmów. Tu jest mało akcji a na dobrych spółkach trzymanie, wyczekiwanie jest normalką. Wzrosty pewnie będą w końcu szybkie, konkretne z dnia na dzień, nikt ostrzegał nie będzie. Tutaj jak ktoś ma ok, jak nie ma to jeśli kurs naprawdę będzie miał szukać nowych szczytów to pewnie po 2 x ciężko będzie się załapać. Jeśli nie będzie jakiś emisji to powyżej 4 zł z inwestorem uważam, jest prawie bankowe o ile coś na giełdzie jest prawie bankowe.

      Usuń
  2. Witam, to ja korzystając z okazji chciałbym zapytac o Apanet... Mineło zaledwie pół roku od debiutu a kurs ciągle spada i spada. Kolejna spółka w porfelu na którą trace już cierpliwość. Czy jest szansa że spółka wkoncu odbije, dzisiaj lekko usrednione ale srednia itak powyżej 1zł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest jeszcze skrajniej niż na Open Net, akcji w obrocie garstka i kurs jest ciśnięty aby słabi odpadli, lecz tu już nie ma z czego lecieć. Obecna cena jest po prostu świetna, uważam, że już niebawem ruszy w kierunku 2-3 zł. Jak 99 % spółek i ta uczy cierpliwości, tylko tyle. Czas od debiutu jest śmieszny, rozumiem zniecierpliwienie po 5 latach. Albo w czymś siedzimy, schodzimy ze średniej, albo szukamy szczęścia gdzie indziej. Lecz często jest tak, że wychodzimy na dnie a tu + 300 % a my na nowej mamy -10 % :)

      Usuń
    2. Dzieki za wypowiedz. Pozdro

      Usuń
  3. Witam prosilbym autora o ocene minoxa po ostatnich raportach i prognozach i sytuacje Mewy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Minoxa w końcu coś się urodzi, póki co tam musi się akcjonariat poukładać, będą jazdy pewnie, góra , dół, ale cel jest dużo wyżej, za tą spółką stoją spore siły, póki co ukryte.

      Usuń
    2. Mewa to bomba, tak jak MSX i OIL jak odpalą, to myślę, że moc zwyżek będzie niesamowita. Każda z tych spółek już miała jakiś czas temu, nawet w podobnych terminach ataki z dna i wróciły znów na minima i pewnie mniej więcej stąd będą kolejne ataki, być może wszędzie poparte informacjami i powrotów już nie doznamy. A jeśli ktoś kupił na tamtych wzrostach to dostał okazję do zejścia z ceny, nie ma tego złego. Inni wierzący w te walory mają okazję do tanich zakupów. Na każdej tej dosłownie bombie coś się klaruje.

      Usuń
  4. Ja również chciałem spytać autora co sądzi o APANET :P Dzisiejszy obrót to aż 300tyś akcji ... Z czego ff to tylko 180tyś akcji o wartości łącznej 90tyś zł . Gdzie podczas dogrywki ktoś na sprzedaż wystawił 50k akcji (28% ff). Kurs cały czas leci w dół, a umowa z Bełchatowem spowodowała jeszcze większe spadki... Co tu może być ? Bo nie wierzę że ktoś zwalił na groszówki i wywala dziesiątki tyś akcji .. Ktoś chce zdobyć cały ff za grosze, czy jakiś grubas chce nie zapłacić podatku i wybrał sobie apanet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałem tego wolumenu, patrzę na wykres i myślę, że może nawet jutro będą duże +, na pewno już niebawem i może informacje o przetasowaniach w stanach posiadania akcji. Myslę, że tu się zaczyna atak.

      Usuń
  5. Co Autor myśli o ostatnich ruchach na Minoxie? Duże obroty, wzrosty o 30%, wybicie z kanału spadkowego przy dużych obrotach, info o wykupie obligacji...a dziś wyglądało na dystrybucję. Zasypywano każdy popyt po 0.08.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wyżej.
      Mają jakiś plan rozegrania i go robią, Minox dosłownie ukrywa przed nami to czym ma być, nikt nie chce się póki co wychylać, sądzę, że w końcu free float będzie malał. Kurs będzie rósł. Teraz często akcje idą z rąk do rąk aż trafią na swe miejsce a robią to na minimach, bo na wzrostach papier ma być u tych, którzy inwestują w tą spółkę.

      Usuń
  6. Ja chciałbym zaproponować CIGames - obecny kurs około 9zł wg mnie jest bardzo atrakcyjny. Grę wydali - została dobrze przyjęta i dla mnie też się nieźle sprzedaje. Za 2 tygodnie może być ciekawie z obligacjami które wg mnie są niezagrożone. Kurs ciągle czeka na oficjalne info ze sprzedaży - jakieś info które by ruszyło. Spółka wydaje się być bardzo dynamiczna do wzrostów - przy dobrym info w jeden dzień skacze nawet 20%. W tym roku obiecali że mają ujawnić prace nad nowymi grami. Koniec roku dla tej spółki może być ciekawy. Zresztą tu potrzeba czasu a wg mnie można zarobić. Im dalej tym obroty cichną bo już nikt nie chce taniej sprzedawać a na kupno czekają żeby wyrwać trochę taniej i... żeby kupić za parę złoty drożej... Osobiście to praktykowałem. Dobra okazja dla myślących wierzących i cierpliwych. To jest branża gier komputerowych i tu jest trochę inaczej niż na innych spółkach. Pewien dom maklerski wydaje co chwile rekomendacje spółce na sprzedaj cena docelowa 9,30 zł - uzasadniają to brakiem perspektyw na przyszłość itd... Dla mnie to brak wiedzy na temat branży komputerowej.
    Dla mnie to nie jest spółka na skok +500% obecnie jak to było parę lat temu ale parę ładnych procent można zarobić.
    To jest moja osobista opinia i proszę o osobistą analizę. Odpowiedzi mile widziane Autora którego bardzo szanuje oraz innych komentujących

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli pokona 10 zł a lords of the fallen pomoże to 11-12 powinno być a kto wie czy ta gra jeśli pójdą miliony sztuk nie pchnie spółki na 15-20 zł.

      Jeśli sprzedaż jest tak fajna jak piszą to cena akcji ok, od gry zależy wszystko

      Usuń
  7. CDE:
    1. Czy wg. autora wysyp głównych akcjonariuszy mogła odebrać tzw. ulica?
    2. Jeżeli wziął ktoś większy to czemu kupował na słupy, gdyż 5% nie przekroczono?
    3. Czy wysyp akcji w rynek nie jest przejawem tego, że ze spółką się coś źle dzieje?
    4. Jakie mogą być rokowania dla spółki z tak dużym free floatem, jeżeli akcje odebrała ulica?
    5. W mojej ocenie spółka dno zaliczyła, nawet podwójne, czy w związku z tym jest szansa na odbicie i z jakim hipotetycznym zasięgiem?

    ps. Pytań wiele, ale i spółce wile się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o CDE wspomniałem przy 1,24 - 1,30 ale po dokładnej analizie uważam, że dałem ciała.
      Emisja po 1,02 to jest coś co mi umknęło a tutaj 750 tys akcji to sporo i ta cena według mnie na teraz jest celem i to nie od razu.

      Obecnie po 6x i 7x warto uśrednić jak ktoś ma , dobrze mieć średnią poniżej 1 zł.

      Informacje są niby ok, umowy, ale zysk w wynikach jest wynikiem księgowości, to tak naprawdę sztuczny zysk, na pewno kolejne raporty takiego netto nawet w połowie nie powtórzą.

      Według mnie to jest przereklamowana spółka i ja też widziałem jak wiele osób ją zachwala i bez prześwietlenia, uznałem za mega atrakcyjną, lecz teraz starałbym się ją posiadając wykorzystać dołki i wyszedł bym.

      Nie wiem gdzie wy widzicie podwójne dna, weźcie chociaż roczny wykres i tu spokojnie mogą pokusic się jeszcze o 5x gr, ale cholera ich wie.

      Jak widzę, że CDE było nawet po 5,70 to wiem, że tu na akcjach zarobili sporo więc teraz tym bardziej mogą kurs trzymać a nawet dołować według mnie.

      Po to też akcje ktoś sprzedaje, by jeszcze podsycić panikę.

      Na najbliższy czas, nawet kilka miesięcy kurs uważam może być poniżej 1 zł z chwilowymi wyjściami do 1,1-1,2 ale szybko tego nie przebije.

      Chyba, że pojawi się jakiś duży kapitał, gigant umowa, inwestor/inwestorzy, lecz póki co to chyba duzi akcjonariusze chcą się ograć wzajemnie...

      Ten kto kupował teraz pewnie niebawem zaliczy dobre kilkanaście, kilkadziesiąt %, ale przy cenach powyżej 1 zł, trzeba starać się nie stracić, oczywiście jak ktoś ma czas to na dłużej, pod infa , lub samą spekułę może się zapakować. Lecz nie myślcie, że 5 zł powtórzą bez powodu szybko.

      Często im wyżej było tym niżej schodzą, bo są na + mogą dołować mocniej, wiele walorów po to się pompuje patrz Patrowicz a później kisi dno, depcze ludzi rok, dwa, czasem powtarza wzloty, ale to ruletka.

      Usuń
  8. Witam. UNITED i PLAZA. W obu przypadkach nie wiem już co myśleć. Proszę o opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plaza Centers została zepsuta emisją. Obecnie wykres niby fajny, ale emisja wielka , cena może nawet spadać, ja bym mimo , że kurs wydaje się być nisko opuścił tą spółkę na wieść o emisji, nie zdziwi mnie zejście na 25 gr. Nie zdziwi mnie 20 czy 15 gr.

      Tutaj zrobiono to czego nienawidzę, zepsuto potencjał wzrostowy bardzo dynamicznej spółki, gdy wielu drobnych kupowało dosłownie na górce w porównaniu z ceną nowych akcji. Emitowanie takich ilości w cenie dosłownie dawnego dna na walorze, czy troszkę ponad jest nie w porządku.

      Może i podniosą, ale pewnie będą wyczekiwali aż drobni oddadzą ze stratą, czasem lepiej zrobić to szybciej, każdy sam musi zdecydować,

      Gdyby nie dodruk byłoby powyżej 1 zł, ale to taka sytuacja, że my nie wiemy kiedy nam taki balast narzucą.

      Wielu pamięta Pronox/Regnon, pięknie szło i zabili walor na długo zszedł na 1 gr...

      Usuń
    2. Zgadzam się z emisją, tez tego nie lubię bo to zabija rozwój spółki. Ale z tego co wiem jest to emisja z PP, czy to przypadkiem nie ratuje sytuacji nie rozwadniając kapitału?

      Usuń
    3. Na United scalenie i jak spojrzymy na nowy Statut to ktoś tu wchodzi.
      Jeśli nie zrobią jakiejś głupiej, dużej emisji za szybko to przy tak niskiej kapitalizacji jaka jest, po scaleniu przy małej ilości akcji, będą duże zwyżki, chyba, że nowa twarz spółki, inwestorzy pojawią się szybciej to szybciej.
      Nie mam wątpliwości , wykluczając dużą , szybką, tanią emisję, że United da zarobić kupione po obecne cenie.

      Tak jak Starhedge , G-Energy, IDMSA i na UNITED jak pisałem kiedyś gra się, grało, będzie grało ze strasznie mocnymi inwestorami, rozgrywającymi.

      Te spółki są dla mega twardych graczy, mających czas, albo dla tych, którzy nie boją się wejść po ogromnych spadkach, po zmianach planów itd.

      Tutaj zagrywki są iście wybijające walory z głów małych akcjonariuszy.

      Wielkie plany, wielkie spadki, zmiany planów, wycofywanie się pozorne inwestorów, kapitału , wszystko po to, by koniec końców w walory sprowadzone z wyżyn upodlić, wyczyścić, przecenić tak, aby już docelowe siły je przejęły.

      Na tych walorach nawet gdy biznesy są warte multum, nawet gdy inwestorzy dysponują miliardami cena potrafi być na minimach, potrafi spadać, kapitalizacja G-ENERGY, STARHEDGE, UNITED, IDMSA potrafiła,potrafi i może jakiś czas być niższa niż to co rozgrywający tam mają pod palcami na klawiaturze do dyspozycji, na rachunkach.

      Jak jest impuls do wzrostów a nie ma na nie pory akcje są mielone, zasypywane, cena spada, później ludzie nie chcą dotykać akcji , których wartość realna powinna być np. 50 razy wyższa, boją się, nie wierzą, szukają haka.

      Haki są takie, że taki Polish American Investment Fund LLC ma siłę , aby kontrolować spółkę wartą miliard na wycenie 10 mln zł, są tak zabezpieczeni przez słupy oprócz tego co mają oficjalnie, mają tyle czasu i kapitału, że mogą czekać 5 lat zanim puszczą walor , by rósł.

      Tutaj nie ma Caritasu, zabiera się akcje na dnie, nawet latami, do oporu a wzrosty bywają wtedy gdy prawie nikt z ulicy już nie ma papieru.

      Na teraz ich nie obchodzą zyski z tych akcji, teraz wprowadzają biznesy, teraz akcje wyrywają drobnym, tam nie ma sytuacji, że sprzedają, bo brak im gotówki :)

      Zyski z tych akcji zrobią jak się napełnią i gdy będą chcieli a może sprzedadzą poza rynkiem.

      Prędzej czy później te spółki dadzą zarobic, ale zawsze jest ryzyko trzymania kursu latami, emisji np.

      Np. JSW jest grane przez Goldman Saschs też, które nie dość , że steruje rekomendacjami to jeszcze wpuszcza spółkę w tak długi trend spadkowy, że to co się dzieje jest naprawdę masakrą, ale ci ludzie grają i zarabiają nawet na spadkach.

      To jak skomplikowany jest rozkład akcji na ich rachunkach i sposób rozgrywania, to jak są nieprzewidywalni, jak zmieniają nawet co chwilę sposób gry, jak sterują notowaniami, wpuszczają ludzi w pozory jest straszne.

      Ja sam na tym blogu pisałem o JSW, miałem, uśredniłem w pewnym momencie i na podbitce wyszedłem, bo ta spółka może spadać dekadę nawet i nic nie zrobimy.

      United niby jest małe, ale też nikt tu nic nie namiesza, bo ilości oprócz tych wykazanych, kontrolowane przez z pewnością nie nasze mózgi są za duże i mają za dużo kasy, czasu, wiedzy.

      Jest coraz więcej spółek na gpw, które rozgrywane są tak, abyśmy my oddawali swoje pieniądze, tak jak u nas ludzie, nie potrafią rozegrać.

      Nawet najlepsi.

      Faktem jest, że nasza giełda przy tych zza Oceanu to niemowle i nasza konsekwencja, świadomość, wiedza przy ich jest niczym.

      Można trafić i zarobić z nimi, ale trzeba być czujnym i lepiej stać z boku, zarabiac gdzie indziej często, niż trwać latami w spadkach czy na minimach. Ja tak kiedyś wchodziłem, niektóre akcje są do dziś po wielu latach w bazach !

      Nie ma co kopać się z koniem. Trzeba wykorzystać jego garb jak przyjdzie czas galopu :)

      Usuń
    4. Emisja z PP bywa gorsza, mogą wyczekiwać tych co brali latami.

      Pamiętam Chemos i prawo poboru , to był mój stary błąd, sporo straciłem tam.

      Usuń
  9. Autorze Łukasz dobrze zauważył że spółka CDE zrobiło podwójne denko...Ja również uważam że może solidnie podrosnąć tym bardziej że zainteresowanie spółką coraz większe...Jak oceniasz możliwości papiera autorze?

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznaję Ci rację! Nie wiem czy sprzedam swoje PP nawet po 01 gr.
    Spalili wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam
    Proszę Pana o ocenę sytuacji na 01 CYBATON. Ja już się pogubiłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna cena, nawet jak spadłoby jeszcze to szybko wróci na 5-8 i wyżej, to są celowe zagrywki, te akcje są bardzo cenne, nominał 8 zł, nie ma czego się bać, ja tu widzę z 20 zł już w 2015 r.

      Usuń
  12. Autorze, G-energy ... dziś ukazało się info:
    http://biznes.onet.pl/gielda/komunikaty-espi-ebi/list-intencyjny-dotyczacy-przejecia-podmiotu-w-cel,260925,komunikaty-detal.html
    Kurs otworzył się na sporym plusie ale do końca dnia oparł się na widłach dolnych. Czy "możliwe" są dalsze spadki, czy jednak to info może spowodować wybicie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie będzie żadnej głupiej emisji to ta spółka wróci na 5 zł .
      Robią tu wielki jakiś biznes, ale jak pisałem tu grają kosmiczni zawodnicy, będą trzymać ile zechcą, jeśli nie ma planów taniej emisji to zwyczajnie chcą zabrać nam akcje, zastraszyć. Czekają nas tu kolejne infa, to dopiero pierwszy podmiot na celowniku, ma być więcej.

      Usuń
  13. Mewa potrafi rosnąć dlatego uważam że trzeba pilnować papierka...Mewa jak przebije 0,10pln to może nawet ruszyć na 0,20pln...Autorze w obecnej cenie chyba warto siorbnąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne jak słońce, ale trzeba być cierpliwym. Lecz wykres mówi, że wybicie blisko.

      Usuń
  14. Autorze ...Boruta szoruje po dnie, odwołano Walne... kurs ruszył. Warto wchodzić? Mam G-energy po 0,47PLN nie wiem czy jeszcze rzucac się na Borutę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boruta to balon, ostatnia cena emisyjna to 50 gr, spółka osiągnie jeszcze ten poziom pewnie, tam nie ma nic co tłumaczyłoby tę kapitalizację, słabe zyski, emisja, aktywa mizerne przy wycenie, nie zdziwi mnie tu 20 gr w 2015 r. Ja na dziś dzień dałbym za to 10 gr maks poważnie.

      Usuń
  15. Autorze a co powiesz o EMMWH. Super infa a kurs ponizej 4 zl. Czekam od wrzesnia na wzrosty a tutaj astoria dalej blokuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że może już jutro stąd ruszy, bo wykres fajny pod wybicie.

      Usuń
    2. Cóż to za ruchy? infa o 2017r, jakieś teorie?

      Usuń
  16. Mam pytanie odnośnie Kopahaus czy autor dalej wierzy w tą spółkę? Ja jestem pełen nadziei.Prezes zapowiedział że do końca roku spłacą obligację. Mam nadzieję że chociaż teraz dotrzyma słowa i kurs powędruje na 15 groszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będzie inwestor, kasa, spłacą obligi ( jakby chcieli z własnej by spłacili ) to 1 zł w 2015 r!

      Usuń
  17. JDB - cena obija się o 2gr Jak Autor zapatruje się na tą spółkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekanie, kwestia wiary w to,że naprawdę coś tu robią, 2 gr okazja ale w spółkach tego typu niepewność zawsze jest ja jednak nie widzę interesu w upadku JDB jeszcze w tych cenach tym bardziej.Ja jestem cierpliwy i dobrej myśli

      Usuń
  18. no a jak Autor widzi Uboat-line??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emisja po 1,05 jest tu barierą, do tego ja nie inwestuję póki co w ten walor ponieważ to co tu zrobiono było poniżej jakiegokolwiek poziomu, sypano akcjami, wpędzono ludzi w straty i wydrukowano sobie nowe. Żenujący ludzie. Skąd indywidualny inwestor mógł wiedzieć, że np poniżej 2 zł to nadal drogo, skoro w 2014 było powyżej 8 a zarząd zachwalał spółkę. Gdyby mieli odrobinę honoru dźwignęliby kurs sami teraz, ale jak widać wolą trzymać poniżej 70 gr, podczas gdy tu wiele osób miało po 2-5 zł.
      To spółka na której uciąłem stratę i mam ją gdzieś :)

      Akurat obecna cena jak ktoś ma walor jest przy wsparciu 64-68 to przedział z którego może pójść kurs w górę, ale przed 1,05 nawet przed 1 zł póki co ja bym realizował ewentualny zysk. Musiało by pójść wielkie info, lub zarząd musiałby chcieć zwyżek, aby to wróciło w okolice 2 zł, ale myślę, że oni mają to gdzieś. A najwięcej akcji ma ten co zrobił ludzi w ciula.

      Usuń
    2. Tylko chwila chwila - mówimy że na Uboacie zrobiono ludziom kuku a ci z G-Energy, CDE czy MSX Resources to są święci??? Zbyt osobisty stosunek do spółki tutaj widzę. Nigdzie natomiast nie widzę analizy zagrywki z cypryjskim fundem ani ABS Investment. Nie wiadomo czy z tym ostatnim grają przeciwko sobie naprawdę czy pozorują?

      Uboat to już trochę inna spółka - polecam do obserwacji ale nie naganiam na kupno. Jak spełni się część zapowiedzi zarządu to kto wie co się z tego wykluje. Częściowo trzeba przez palce na to patrzeć ale jak tu zaraz pojawią się faktycznie jakieś hotele czy budowa osiedla to myślę że Uboat Care sp z oo przestanie być śmieszny :-)

      Usuń
    3. Po pierwsze nie rozumiesz różnic emisj w/w spółek a po drugie to ja pisze o Uboat i to jest tematem komentarza więc po jaki kij wyjeżdżasz mi z innymi spółkami jak każda ma swą historię. Osobną historię. Nie pozwalaj sobie za dużo, jest konkretne pytanie i na nie odpowiedź, chcesz się spytać co myślę o innej konkretnej sytuacji to grzecznie pisz i osobno, nie jestem na żetony, jakbym tolerował takie zachowania to bym ciągle coś tu tłumaczył, bo każdy miałby kilka ale do odpowiedzi na nie swoje pytanie. Z drzewa dopiero spadłeś widzę.

      Usuń
  19. Witam
    Ja chciałbym się zapytać o spółkę, która jeszcze nie była przedstawiana na blogu
    Mianowicie chodzi o Eficom
    Zainwestowali w technologię Cloud Computing kurs od lipca systematycznie pnie się do góry, od 34 groszy nawet do 1,82 zł
    Co sądzi autor o spółce jakich tutaj możemy spodziewać się w najbliższym czasie poziomów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co cena z ostatniej emisji będzie trzymała kurs a mają przyzwolenie na kolejne i pewnie to też będzie emisyjna z 1,2 , tam widzę kurs.

      Dla mnie na ten moment to spółka mało interesująca, chyba, że w dłuższym terminie jak ktoś chce się pakować i w nią wierzy, lecz każda emisja będzie raczej trzymała kurs.

      Usuń
  20. Szanowny Autorze,
    mam następujące pytanie dotyczące spółki Alumast:
    czy w związku z emisją akcji, którą planuje spółka /link poniżej/ Autor uważa, że kurs akcji stanie w miejscu, maksymalnie na cenie emisyjnej akcji równej cenie nominalnej /1,00 PLN/ i w związku z tym warto rozważyć wyjście z inwestycji, nawet z lekko stratą?

    z góry dziękuję za opinię i pozdrawiam,

    http://www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl/companiesStatements/EBI/info/653576,alumast-sa-zwolanie-nadzwyczajnego-walnego-zgromadzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to może i raczej wpłynie na kurs, który może wybić i np. zawrócić, szykuje się kolejne NWZA i kolejne uchwały o emisjach i pracowniczych po nominale i dla inwestorów według rynkowej, która być może będzie odpowiadała nominałowi. Zdecydowanie emisje to to co musicie brać pod uwagę, jak byście dostali milion akcji po 1 zł a cena byłaby 2 zł to chyba coś ze 99% zyskiem sprzedacie ? :) Oni też.

      Usuń
  21. Autorze Weedo zamarło żadnych obrotów?Myślisz że podciągną papier przed wza które odbędzie się 22.12.2014r
    Weedo chce zrobić nową emisję akcji i pozyskać inwestorów strategicznych, którzy wniosą do spółki nowy know-how i technologie. Z tego właśnie powodu nie przewiduje się prawa poboru. Cenę emisyjną miałby ustalić zarząd. Zakłada się także zmianę - czy właściwie poszerzenie - profilu działalności, m.in. o działalność holdingów finansowych, badania i prace rozwojowe różnego rodzaju, produkcję urządzeń medycznych, sprzedaż wyrobów farmaceutycznych, odzysk surowców i kilkadziesiąt innych punktów.Nowa emisja, o której za chwilę wspomnimy, to nie wszystko. Otóż okazuje się, że w planach jest również zmiana nazwy spółki (w projektach nie podano nowej propozycji) tudzież jej siedziby, a ściślej - miasta, w którym będzie się ona mieścić. Weedo miałoby się przenieść z Katowic do Wrocławia.
    Autorze wygląda na to że w spółce będzie się wiele działo dlatego jestem ciekaw twojej opini odnośnie ostatnich informacji ze spółki?





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinia jest niezmienna chyba, że emisje będą bardzo tanie, spore to będzie lipa. Nic tak nie psuje walorów jak miliony tanich akcji, bo normalnym jest, że zyski będą realizowane, chyba, że są lock upy. Wielkość i cena zadecyduje, bo może wejść tu nawet Kulczyk, ale jak zrobi miliard akcji po 10 gr to kurs tam zejdzie prawdopodobnie, dlatego nic do końca nie jest pewne. Bywa bardzo różnie. Myślę jednak, że to, że ostatnio spółki groszowe się strofuje, każe scalać akcje cena może być rozsądniejsza.

      Usuń
    2. Trzeba dzielić się informacjami. Jeśli porównać treści uchwał na walne WEEDO
      http://slimak.onet.pl/_m/nb/biznes/20141126/231047/projekty_uchwal_weedo.pdf

      i na walne IPO SA
      http://slimak.onet.pl/_m/nb/biznes/20141115_259004/tresc_uchwal_podjetych_na_nwza_ipo_sa_w_dniu_15_11_2014_0.pdf/tresc_uchwal_podjetych_na_nwza_ipo_sa_w_dniu_15_11_2014_0.pdf

      to np. rozszerzone działalności PKD są takie same

      A wiadomo już kto "przejął" IPO SA - a jest to Surfland Systemy Komputerowe.

      Usuń
  22. Certus leży w kręgu zainteresowania Autora chociażby krótkoterminowo? Spółka jest po Walnym.
    Tak z ciekawości obserwuję Adume. Z doświadczenia... Autora można jeszcze czegoś pozytywnego spodziewać się na tej spółce? W tym tygodniu Sąd ogłosił upadłość likwidacyjną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Certus emituje akcje dużo tańsze niż na rynku, dla mnie odpada póki co, Aduma - cholera wie, przyglądam się , ale wolę mniej zyskać , ale pewniej, jak będzie coś wiadomo, niż bawić się w hazardzistę , to już nie inwestowanie, decyzje sądów, układy, dla nas to jak rzut monetą.

      Usuń
  23. B#System. Ma ktoś jeszcze ta spółke w portfelu oprócz mnie?
    http://www.attrader.pl/pl/akcje/B3SYSTEM/komunikat/ESPI/sprzedaz-akcji-przez-remilno-trading-amp-investments-ltd,20141205_143543_0000024535
    Sprzedaż poza rynkiem pakieciku akcji. Nie wiemy jednak kto nabył. Tutaj pewnie same szefostwo nie wie co dalej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Tamex Obiekty Sportowe (TOS). umowa goni umowę, zysk co kwartał a kurs szoruje po dnie. Co Autor o tej spółce sądzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że jest bardzo tania , ale długo trzymana. Jak to na giełdzie czasem trzeba długo czekać, czasem krótko, ale ja uważam, Tamex za godny uwagi.

      Usuń
  25. Jak sprawa ma się z EMMWH (Emmerson Wierzytelności Hipoteczne) a wkrótce Advanced Ocular Sciences - spółką typowaną tutaj. Bo jakieś dziwne jazdy są na plus i na minus. A szału w obrotach nie ma :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się uzbroić w cierpliwość a to czekanie, te ruchy na akcjach, ciągłe dziwne zmiany w akcjonariacie też mnie drażnią, ale co nagle to po diable :)Cierpliwośc.

      Usuń
    2. A co to nikt się nie cieszy nowym info?
      http://www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl/companiesStatements/info/654973,emmerson-wierzytelnosci-hipoteczne-sa-zawarcie-wstepnego-porozumienia-z-inwestorem-z-usa-w-zakresie-

      Coś czuję w kościach że jednak do końca roku to będzie zrobione. Nowe info = nowe jazdy góra/dół!

      Usuń
  26. Jak Autor ocenia dalszy bieg wydarzeń na Vedii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że będą dalsze wzrosty, póki co mamy korektę, były luki, ale pewnie niebawem znów pójdzie do góry. W 2015 w kierunku 1 zł mam nadzieję.

      Usuń
  27. Jak autor ocenia jedyna spółkę odziezowa ktora nie zaszalal w ostatnich latach, prochnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że obecnie jest tanio - możliwe niedalekie wzrosty !

      Usuń
  28. Oraz jakie ma autor zdanie na temat nicolas game, czy ma prespektywe z mowa gra czy tu bedzie klapa jak ostatnio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma i uważam, będzie rósł w końcu nie tylko 2 gr , ale według mnie 3,4,5,6 itd znikną.

      Usuń
    2. Poniżej 1 zł to według mnie bardzo fajna cena.

      Usuń
  29. Chciałbym się zapytać o spółkę Depend zapomniana przez inwestorów. Dzisiaj podali super info odnośnie kredytu.Jak autor uważa do ile może dojść? Jest szansa że dojdzie do 1zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z kredytem jest a dzisiejsze infa bardzo go przyblizają, patrząc po etykietach pisałem o nim przy 31gr, 21 gr. np. i to 31 uważam spokojnie może pęknąć niejednokrotnie.

      Usuń
  30. Poproszę o opinię na temat Silva Capital Group (SCG). Siedzi tam 3 czy 4 grubasów z finansjery chyba. Zwłaszcza z grubasów Inventum TFI gdzie prezesem tego był prezes Silvy a teraz Inventum przejęli p. Karaszewscy z United (PAIF, Blanka). Czy autor tutaj coś czuje? :-) Na tej Silvie akcji trochę ale cena 0,01 to już taniej nie może być.

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam,czy autor moze cos powiedziec o info z JDB?inwestor?Bogus przelał z 1 wora do 2 tak to widze bo jest prezesem Ipogeo?Dla mnie to dziwnie wyglada Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chce zakupić ale troche mnie obawiaja ten zakup akcji przez ta sama osobe co mysli autor?

      Usuń
  32. Depend zarobek min 100%.Kurs jak przebije 31gr to nie wiadomo gdzie się zatrzyma.

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam , co autor sądzi o kopahaus ? obecnie sypia po 0,04 możliwe że będzie 0,01 ? co myślicie na ten temat ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam.
    a jak widzisz Autorze obecnie ten Biomax; pisałem już o min 2 dni temu

    OdpowiedzUsuń
  35. Biomax - odsetki od obligacji
    http://www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl/companiesStatements/info/661798,biomax-sa-informacja-o-przekazaniu-srodkow-finansowych-za-ii-okres-odsetkowy-obligacji-serii-a

    OdpowiedzUsuń
  36. Autorze czy możesz się odnieść do obecnej sytuacji Biomax

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.