Polecam

piątek, 23 stycznia 2015

De Molen SA ( DEM ) po 23 gr. ciągle duży ruch. Możliwe wzrosty.





Powszechne Towarzystwo Inwestycyjne S.A. z siedzibą w Poznaniu  sprzedało swoje akcje, ale ja mam wrażenie, że one są odbierane.

W ostatnim tygodniu jest duża huśtawka na kursie, ale cena poniżej 25 gr. wydaje się być atrakcyjną, dziś było nawet 22 gr.

Mówi się o emisji a nominał to 25 gr.

Cena emisyjna nie jest znana, są tu teraz duże zmiany i według mnie 22,23,24 gr może dać zarobić w najbliższym czasie.

Dobrze by było jakby ujawnił się nowy, duży akcjonariusz.

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA. BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

3 komentarze:

  1. Ooo... fajnie, że pochylił się Autor nad proponowaną przeze mnie spółką.
    Natomiast G-Energy szok... porozumienie z Orlenem. Wywinduje cenę spokojnie ponad 1zł a to może być dopiero początek.

    OdpowiedzUsuń
  2. G-Energy pięknie poszło trzeba przyznać:)Ja się czaję po Mewkę tam jest też sporo do odrabiania...

    OdpowiedzUsuń
  3. witam mam pytanie do AUTORA...kupiłem DEMOLEN...i nie wiem czy nie wtopiłem kasy ...lekko zaczynają mi puszczać nerwy jak czytam co z tą spółką ...mam pytanie czy powinienem puszczać akcje z małą statą??? mój średni zakup po 0.19 zł ???

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.