Polecam

piątek, 16 stycznia 2015

Depend 21-22 gr



Depend cofnął się już na 21-22 gr.

Do spadku przyczyniła się ta informacja :

http://www.bankier.pl/wiadomosc/DEPEND-Uchwala-Zarzadu-Gieldy-Papierow-Wartosciowych-w-Warszawie-w-sprawie-nalozenia-obowiazku-sporzadzenia-analizy-sytuacji-finansowej-gospodarczej-7231495.html

Jednakże jeśli naprawdę ma być kredyt dla Dependu i to w najbliższym czasie to takie info nie będzie miało znaczenia, gdyż wtedy wszystko ulegnie zmianie.

Nadal jest oczekiwanie. GPW daje spółce 45 dni. Mam nadzieję, że akcjonariusze nie zostaną wykiwani, że wszystko skończy się dobrze a cena akcji zostanie zwielokrotniona już niebawem.

Ja jestem dobrej myśli.

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA. BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761


1 komentarz:

  1. WITAM.DEPEND S.A. WYDAŁ NOWY KOMUNIKAT.CZYŻBY KREDYT MIAŁBY STAĆ SIĘ FAKTEM!?NO BO GDYBY TAK SIĘ STAŁO,TO SPÓŁKA BĘDZIE W KOSMOS WYJ...NA-TAKI CYTAT Z FILMOWEGO HITU O WILKU Z WALL STREET.POZDRAWIAM ASDAR

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.