Polecam

piątek, 9 stycznia 2015

Fota po 1 zł , pozytywne info, wyjdzie na prostą ? Możliwe wzrosty.





Minęło pół godziny sesji a obrót na Fota to kolejne 400 tys zł. Wczoraj kurs był blokowany, dziś to być może jedynie korekta i zamykanie luk, nie zdziwi mnie koniec na zielono.

Mam wrażenie, że na tej spółce pojawia się kolejny, mocny gracz.

Sądzę , że Państwo Fota nie tylko uratują spółkę, ale zrobią tu coś z kimś sensownego.

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA. BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

2 komentarze:

  1. witam.obroty dalej bardzo wysokie.kurs się trzymał w okolicach złotówki.około piętnastej jakby lawina popchnęła wszystko w dół,ale ta lawina to była tylko ok 1/5 całego piątkowego obrotu.zatrzymała się na 0,90 przy wyraźnym popycie na akcje.moje spostrzeżenia są podobne do Pana oceny na blogu.mam prośbę,czy może Pan skomentować mój komentarz.przecież komornik "znikł ",a kurs jakby w ogóle nie ruszył z miejsca,bo właśnie po info z tego poziomu wybił i stanął w czwartek na zakończeniu na 1,08 przy bardzo przecież wysokich obrotach.pozdrawiam asdar

    OdpowiedzUsuń
  2. komornik znikl tylko na chwile bo egzekucja zostala tylko zawieszona a nie umorzona wiec trudno powiedziec co dalej zwlaszcza ze po tak dobrej informacji ktos szybko zasypal popyt i to mnie niepokoi.Mysle ze rodzina Fota zrobi wszystko zeby uratowac swoja spolke a jaki bedzie final kto wie.Sam obserwuje i zastanawiam sie nad kupnem ale boje sie zeby po drodze nie bylo jeszcze likwidacji bo upadlosc ukladowa dosc dlugo juz trwa i nie widac efektow a banki naciskaja na zarzad ktory ciagle odwoluje sie do sadu a up.likwidacyjna napewno dalaby spolce troche czasu oczywiscie w przypadku zgody z syndykiem.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.