Polecam

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Infoscope znów po 17 gr. Znów możliwe wzrosty.





Niedawno pisałem o tej spółce. Zalecana ostrożność, bo jest wniosek o upadłość, ale cena 17 gr i okolice jest kusząca.

Spółka może znów zrobić swoiste kółeczko i wyjść na np. 30 gr. W ostatnim czasie jest tu niemały ruch, coś się może dziać.

Powtarzam, trzeba uważać, bo tu jest zwiększone ryzyko, ale czasem warto zaryzykować.

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA. BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

4 komentarze:

  1. Na taxusfund tez ciekawe ruchy... Sporo papiera dzisiaj ktos kupił po 3-4gr

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro nie ma aktualnego wątku na typy, to ja się zapytam grzecznie autora bloga jak ocenia to co ostatnio dzieje się na GNERG. Wahania kursu są spore a obroty jak na NC oszałamiające, całość zastanawiająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiejszy zjazd według mnie był okazją na wejście, dla tych którym walor uciekł, tu mogą bujać, ale jak pójdą w końcu docelowo to złotówki będą pękały kolejno według mnie. Cierpliwość jest najlepsza bo wyczuc ich to jakaś masakra.

      Usuń
  3. potwierdzam ze cena bardzo okazyjna ja tu widze szybko okolice 1zl i wyzej(w przypadku wycofania upadlosci) Dzis kursik startuje, moze byc grubo w najblizszych dniach..

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.