Polecam

sobota, 31 stycznia 2015

Uboat Line - Uważać



Radzę uważać każdemu, kto chce teraz kupować akcje UBT.





To co tam się teraz wyrabia to jakaś paranoja a cena sprzedaży akcji przez Misiąga to 10 gr za sztukę.

Poza tym mogą być różne kary nałożone przez KNF.

Ja kiedyś miałem sam ten walor, ale w którymś temacie pisałem o tym, że spółka a dokładnie działania prezesa, emisja dla siebie poniżej ceny rynkowej zraziły mnie do niej.

Teraz gdy widzę kampanię na facebook oraz cenę 10 gr. to powiem tak. Wszystko może się przedłużać, mogą zawieszać, odwieszać itd. ale jak ktoś odkupił miliony sztuk po 10 gr a po piątkowym wzroście mamy ponad 50 gr to wiedzcie, że w każdej chwili w zagrożeniu posiadacz ma gdzie je wysypać z czystym zyskiem i zejście na 10 gr. może być naturalne dla rynku. Zawsze można zrzucić na knf, SII, że coś nie wyszło.

Jednakże dlaczego Misiąg oddał akcje za 10 gr ? Czy z dobroci serca czy zwyczajnie widział co narobił ze spółką, chciał coś kasy uratować a od działań Stonogi się odcina ?

Pisać o 1 zł na facebooku sobie można o nowej przyszłości spółki, ale naprawdę zrobić biznes , który będzie zdrowy, rentowny i naprawić reputację u inwestorów to inna bajka.

Ja sam na UBT straciłem, bo spadki poniżej 2 zł wyglądały na mega okazję, ale jak mnie Misiąg wykiwał i zobaczyłem, że taniej sobie dodrukował, sprzedałem i pewnie wielu tak zrobiło, bo to naturalna reakcja inwestora na bycie kiwanym.

MÓJ WPIS Z 5 GRUDNIA 2014

"Emisja po 1,05 jest tu barierą, do tego ja nie inwestuję póki co w ten walor ponieważ to co tu zrobiono było poniżej jakiegokolwiek poziomu, sypano akcjami, wpędzono ludzi w straty i wydrukowano sobie nowe. Żenujący ludzie. Skąd indywidualny inwestor mógł wiedzieć, że np poniżej 2 zł to nadal drogo, skoro w 2014 było powyżej 8 a zarząd zachwalał spółkę. Gdyby mieli odrobinę honoru dźwignęliby kurs sami teraz, ale jak widać wolą trzymać poniżej 70 gr, podczas gdy tu wiele osób miało po 2-5 zł.
To spółka na której uciąłem stratę i mam ją gdzieś :)

Akurat obecna cena jak ktoś ma walor jest przy wsparciu 64-68 to przedział z którego może pójść kurs w górę, ale przed 1,05 nawet przed 1 zł póki co ja bym realizował ewentualny zysk. Musiało by pójść wielkie info, lub zarząd musiałby chcieć zwyżek, aby to wróciło w okolice 2 zł, ale myślę, że oni mają to gdzieś. A najwięcej akcji ma ten co zrobił ludzi w ciula. "

LINK http://gpwinwestycje.blogspot.com/2014/12/pytania.html

Reputacja to podstawa, kurs spadał i spadał, bo wielu ludzi z kapitałem wolało ciąć stratę niż grać z kimś niepoważnym a prezes nie przewidział, że bez kapitału naszego kurs rósł nie będzie i cena była coraz niżej, jego emisja wyszła mu bokiem. Teraz ratuje co ma , oddaje za 10 gr. Oddaje facetowi, który krzyczy na facebooku, chce walczyć z SII i knf, nawet jak ma rację , ale do czasu rozstrzygnięć, mogą być zawieszenia, kary, groźby itd. Można tu zablokować , albo stracić pieniądze.

Jeśli w pn. otworzą znów z luką to wcale nie zdziwi mnie scenariusz np. o +30 do - 30 % na jednej sesji.

Cena 10 gr. powstałe luki, to sprawia, że nawet jak spółka przetrwa, nawet jak pójdzie na 2 zł może zejść na 10 gr i niżej, bo luki w zdrowej spółce często się zamyka, poza tym kto kupuje w takiej sytuacji takie ilości ? Czy nie osoby , które chcą zacząć wychodzić na danej wysokości ? Kto wie czy nie ludzie od gościa co ma po 10 gr. bo jak tłum się rzucił, rzuci jeszcze a będą sankcje KNF, Giełdy to wyjście na 50 gr. daje mu ogromy zysk jak miał po 10 gr. Daje mu bufor bezpieczeństwa a zawsze można zrzucić na układ, organy ścigania , stąd przecież znamy Stonogę czyż nie ?

Jak dla mnie on mamiąc lud robi sobie zysk a winą obarczy tych których obarcza zawsze .

Tylko czy on tu będzie stratny czy ludzie kupujący 5 razy wyżej niż on ?

Dla mnie ta sytuacja jest chora a były już prezes i Stonoga są niegodni zaufania, mojego kapitału.

Na UBT ciąłem stratę poniżej 2 zł i jeśli tu wejdę to wtedy gdy będzie zdrowa, jaśniejsza atmosfera a a wykres pozamyka luki i zejdzie do 10 gr lub niżej. Inaczej walor odpuszczam ale wy róbcie jak uważacie.

Rzadko nawet po latach zmieniam zdanie o spółce, ale tu już dawno w odpowiedzi na pytanie czytelnika wyrażałem, złość, obawy, byłem na nie.

Bo jak ktoś raz łamie jakieś nawet niepisane zasady, robi sobie emisje kilkukrotnie taniej niż na rynku a przed tym sprzedaje nam nieświadomym to co miał to sorry, ja nie będę inwestował tam gdzie poufne informacje wykorzystuje się i zarabia na naszych stratach.

Teraz prezes opuszczając UBT w cenie 10 gr. pokazał jedynie to co już wielu zauważyło, że ratował i ratuje tylko swój tyłek.Jest niepoważny, nie ma honoru.

Dlaczego nie sprzedawał akcji po 1 zł ? Cena 10 gr to zabezpieczenie dla tego co kupił, czysty zysk nawet jak będą kary i koniec spółki, on obarczy winą nadzorujących a sam im wyżej kurs urośnie będzie miał większy zarobek uciekając z waloru.

Zresztą kupując po 10 gr. miliony sztuk nawet na kary zarobi, obecny wzrost tylko jemu jest na rękę.



JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA. BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761

2 komentarze:

  1. Ale te akcje nie są jeszcze w obiegu. Taki proces trwa zanim trafia. Nie sprzeda ich przeciez ani dziś ani jutro. Do tego czasu mogą spaść na 1 grosz!! Nie gra mi tu coś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko chwila, trzeba pisać jak jest. Z raportów wiemy że Misiąg sprzedał akcje ale zostawił około 1m. Ten Stonoga legalnie kupił akcje od byłego prezesa, a akcje te nie były i nie są jeszcze w obrocie giełdowym. Natomiast przegiął z tym że sprzedawał te właśnie kupione akcje poprzez Facebooka.No ale to on chyba dostanie jeśli już karę.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.