Polecam

poniedziałek, 2 lutego 2015

Kopahaus - Możliwe wzrosty przy układzie likwidacyjnym.






Krótko osobnym wpisem, bo ja widzę tu nie tylko nadzieję na to, że walor nie kończy żywota, ale zauważam też realizowany plan obrony spółki przed wrogim działaniem. No i mamy info!

http://biznes.pl/gielda/komunikaty-espi-ebi/wstepne-propozycje-ukladowe-ukladu-likwidacyjnego,267557,komunikaty-detal.html

Podoba mi się to, że tu myślą a nie uciekają !

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA. BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761


3 komentarze:

  1. Do 10 gr na pewno podciągną. Wyższe poziomy to zagadka i ryzyko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie co zrobi Impera. W końcu miała jakiś plan odnośnie Kopahaus w obecnej formie firmy budowlanej. Jak wynika z opisu ich działalności inwestuje w firmy na 3-5 lat,aby je oddać z zyskiem. Jeśli chce się sprzeciwić układowi likwidacyjnemu to musi zwiększyć zaangażowanie i zwołać NWZA, aby dobrać swoich ludzi do RN. Kopaczewski chce pokazać im wała i nie oddać firmy, którą stworzył w obecnym kształcie. Ciekawe jest, że w jeden weekend wymyślił nową misję dla firmy z obliczonymi marżami i konkretnymi planami na przyszłość odnośnie zarobków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry. Proszę Autora o podzielenie się opinią na temat obecnej sytuacji w Kopahaus i decyzji sądu. Przyznam, że takie coś spotkało mnie na giełdzie pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.