Polecam

czwartek, 19 marca 2015

G-Energy S.A. (GNG) 30-31 gr





Co tu dużo pisać, dla mnie to jest bardzo tanio a każdy decyduje sam.

Wysokie obroty, spółka na minimach.

Jeszcze dziś możliwy nawet + tak to widzę.

Ludzie piszą o panice, ale chyba to ci co panikują.

Korzystanie z okazji to też duża umiejętność a to mi wygląda na okazję.

JEŚLI CI POMAGAM WYŁĄCZ ADBLOCKA. BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=hl

9 komentarzy:

  1. Witam ja za każdym razem korzystam z okazji na tym papierze i dobrze na tym wychodzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,

    Ja również jestem akcjonariuszem tejże spółki. Czy ktoś ma może jakieś przypuszczenia dotyczące dzisiejszych wahań? Obroty były bardzo duże na walorze, więc pewnie w spółce coś się dzieje.

    I nie chodzi mi tu o to, że dzisiaj był spadek bo skoki procentowe są tu na okrągło. Jakieś sugestie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Autorze, proszę zwrócić uwagę na Borutę.
    Spółka ma długą historię co oznacza że jest mniejsze ryzyko niż przy spółkach istniejących kilka lat. Im po prostu zależy.
    Spółka działa zgodnie ze swoimi planami i strategią.
    Korzysta ze środków unijnych, do końca marca info o dotacji.
    Aktywa w porównaniu do wcześniejszego roku wzrosły co oznacza postęp inwestycji.
    Mają podpisane kontrakty na dostawę biosurfaktynów w 2015.
    Reaktory budują się.
    Cena akcji było nawet 3 zł obecnie 0,31 gr, od kilku dni depcze dno.
    Wygląda na to że ten rok powinien być ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. promocjadzis dalej mamy promocje ale czemu kurs nie rosnie przy takim wolumenie? Czyżby sztuczny? Czy blokada kursu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś kometarz do tego co się dziś wyrabia? Niby info wczoraj dobre a akcje lecą na pysk

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie. Dobre info, a kurs leci na łeb i szyję. Prosimy autora o komentarz do tego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Póki co nic nie tłumaczy tego co się dzieje oprócz, dobijania i zbierania akcji na dole, przesypywaniu zorganizowanych ludzi.

    JEDYNE CO MOGŁOBY TO TŁUMACZYĆ ALE CZEGO NIE ZAPOWIADA NIKT TO EMISJA W NOMINALE 10 GR. Ale póki nie ma takiego infa , te zaskakująco niskie dla mnie ceny są wynikiem wymęczania. Panika to nawet nie jest, akcje przechodzą z rąk do rąk.

    Jeśli byłaby tania duża emisja to przejebane, ale ja przyszłości i ruchów przyszłych zarządu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez emisji w końcu bedą rekordy +.

    OdpowiedzUsuń
  9. No ciężko powiedzieć co w tym kraju się wydaży. Afera podsłuchowa powaliła plany Falenty i walor B3S i mnie przy okazji. Na MSX wyszedłem parę dni przed zawieszeniem z mega stratą i dokupiłem BIM aby uśrednić. Potem ALT mnie dobiło spadając na 0,01 zł! Poczekałem sprzedałem ze spora stratą i uśredniłem MNX. Póki co wielka strata na portfelu ale idzie ku górze. Zobaczymy jak to będzie z tym wszystkim. Sam jestem ciekaw co z tym GNG. Osobiśnie nie mam obecnie tego waloru ale obserwuje.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.