Polecam

poniedziałek, 8 czerwca 2015

01 Cybaton 2,4x , United 69 gr - Obie taniej niż się spodziewałem




Dla mnie atrakcyjność tych spółek nie ulega zmianie, po prostu ceny są bardziej atrakcyjne, uważam , że trzeba być cierpliwym. Ale jak ktoś nie wierzy w walory a ma niech sprzeda, nie marudzi, decydujecie sami !
Sami ponosicie odpowiedzialność za swoje czyny.

Dla mnie 2,4x na 01 Cybaton

i

69 gr na United

To są okazje.

Nominał na 01 Cybaton to 8 zł a na United 2 zł i te ceny są według mnie docelowe, wyższe w przyszłości również.

Widzisz to inaczej, nie zgadzasz się to twoja sprawa, nikt nie namawia do kupna. To są tylko przemyślenia.

Jeśli jesteś ideałem, zawsze zarabiasz, nigdy się nie mylisz, to po co tu zaglądasz ?

Na United nie odwołano planów skupu akcji własnych powyżej 1 zł, więc byłbym spokojny.

BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=hl


9 komentarzy:

  1. Jedno mnie tu martwi - będzie split, spółka będzie groszówką. Po co oni to robią?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli to jest dobra spółka i ma dążyć do nominału to nie ma znaczenia czy będzie dążyła do 8 zł przed czy 40 gr po Splicie. Sam Split może być powodem wzrostu. Pożyjemy zobaczymy, ani Split ani Resplit nie są czymś co zmienia wartość spółek. Ludzie sami nakręcają sobie spiralę obaw itd.

    OdpowiedzUsuń
  3. United w końcu wystrzeli, tu nie ma innej opcji.
    Kolejny raz zwracam uwagę Autora na Lauren Peso.
    Wspominałem o tej spółce w sytuacji kiedy akcje można było kupić po 2 gr. Teraz mamy jeszcze niewielkie zlecenia sprzedaży po 3 gr. Rozejdzie się to pewnie bardzo szybko. Myślę, że warto mocniej zainteresować się tą spółką.
    Zaczęli wreszcie generować zyski. Dobry raport za I kwartał. Przychody o 100% w górę w porównaniu z 2014. Ciągle starają się o licencję Microsoftu. Kolejny pozytyw i może tu być kosmos.

    OdpowiedzUsuń
  4. A co sądzisz o Doradcy24, właśnie dopisali do uchwał na walne nową emisję, nie za dużą ale widać chyba komuś zależy żeby to nie upadło. W sumie pośrednictwo finansowe to w miarę dobra działka chyba. Mnie się wydaje że tu chodzi o reaktywację spółki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłbym wdzięczny za wpis edukacyjny poświęcony tematyce praw poboru.
    Przykładem mogłaby być sytuacja na G-Energy. Kiedy będzie można zrealizować te prawa itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobina chęci, internet i wszystko jest,

      Usuń
  6. Autorze ja też mam pytanie o G-Energy.

    Mógłbyś kilka słów napisać co sądzisz o obecnej sytuacji i czy warto wykupić prawo poboru, które przysługuje obecnym akcjonariuszom?
    Kurs ciągnięty jest na dno. Myślę, że tutaj jeszcze wszystko jest w grze i mimo emisji papier dojdzie a przeciągu 2 lat do zadowalającego poziomu. Trzeba być tylko cierpliwym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś odpowiadałem komuś na to pytanie, ja uważam, że warto brać nowe akcje. Każdy decyduje sam.

      Usuń
    2. Cena na rynku jest niska więc może będzie i mniej niż 10 gr chwilami a może nie, ale na dłużej według mnie warto.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.