Polecam

wtorek, 14 lipca 2015

MSX otworzyło się wczoraj na 22 gr może się jeszcze wiele wydarzyć.





Bardzo mały wolumen gdy wczoraj puszczono akcje MSX.

Kto chce uciekać niech ucieka i nie zawraca głowy. Nikt za was myślał nie będzie. Nie będę kolejny milion razy powtarzał o cierpliwości itd.

Mogą tu być niezłe wahania . Jaka przyszłość ? Wróżką nie jestem.

Ale takie sytuacje jak ta mogą być receptą dla posiadaczy i okazją . Oczywiście jest ryzyko.

A to po raz enty dla wszystkich :

BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

Blog już jest i praktycznie będzie bez komentarzy, chcesz zaglądaj, nie chcesz to nie, mnie to nie obchodzi, nie zależy mi na wejściach ludzi. Będę rozmawiał tylko z osobami rozumnymi, inne są i będą wykluczane tu czy na fb cały czas. Tylko garstka ludzi rozumie istotę tego bloga jako kolejnego zdania, nie wyroczni. Czegoś dla cierpliwych rozumiejących , ze czas i niska cena grają rolę. Tylko garstka potrafi brać odpowiedzialność za swoje posunięcia. Zdecydowana większość to tchórze, internetowe trolle, które zawsze obarczają kogoś winą , gdy sami nie potrafią sobie poradzić.

2 komentarze:

  1. Mam pytanie. Czy Msx jeszcze warto trzymać?. W zasadzie mam stratę 90% więc te parę groszy co mi zostało obecnie to uznałem, że wóz albo przewóz. Tylko czy warto czekać aż do końca przy tej spółce, czy lepiej wyciągnąć te parę groszy puki idzie. Może ona jest już skazana na straty? Jak Autor ocenia tą spółkę? bo ja już nie wiem czy Ci co naganiają na sprzedaż mówią prawdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz komu chcesz, ja nie jestem od przekonywania dodawania wiary, tu trzeba cierpliwości, umiejętności reagowania. Już można było skorzystać z niskiej ceny i uważam, że wahania jeszcze będą i to duuże. Kto potrafi reagować reaguje, inni albo musza być cierpliwi, albo wychodzą. Ile można odpowiadać na pytania ludzi, bo tracą nadzieję, to twoja sprawa. Inwestycje czasem trwają 10 lat ,czasem się nie udają, niech to do ciebie i innych dotrze. Nie będę nikomu dodawał otuchy, masz wątpliwości, wychodź to jest tylko i wyłącznie twoja sprawa, musisz nauczyć się decydować tu sam o sobie. Nie ma prowadzenia za rękę.

      Na koniec dodam, że moim zdaniem obecna cena da zarobić a ci co potrafią myśleć i mają cierpliwość już będą wiedzieli co z tym zrobić.

      Widzę 28, 29 gr i moim zdaniem będzie wyżej .

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.