Polecam

piątek, 6 listopada 2015

Fly.pl no i jest Patrowicz






Ostatnio bujało, ale cierpliwi się doczekali. Błędem było wychodzenie, bo nie ma infa tydzień np.

Wczoraj tu było 28 gr . Teraz powinno iść dużo wyżej :)

Komunikaty

http://www.bankier.pl/gielda/notowania/new-connect/FLYPL/komunikaty

Pisałem , że możliwe są infa o przekroczeniu progów w górę, ale do doczekania się informacji niezbędna była cierpliwość. Te kilkanaście dni sesyjnych i wielu zwątpiło.

http://gpwinwestycje.blogspot.com/2015/10/flypl-fly-czyzby-to-tylko-korekta-przed.html


CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE. INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.

https://www.facebook.com/pages/GPW-inwestycje/631645910206761?ref=hl



4 komentarze:

  1. Czyli myślisz ze pójdzie powyżej 1zl?

    OdpowiedzUsuń
  2. witam,

    Co autor sądzi obecnie o ABPOL? Wiem, że Autor pisał już na temat tej spółki, ale pojawiły się nowe komunikaty. Ostatnio jedna z głównych akcjonariuszek oddała część swoich akcji pomimo lock - upów. Kurs szoruje po dnie. Co robić? Ciąć starty? Ja wiszę bardzo wysoko

    OdpowiedzUsuń
  3. fly.pl jak na razie spokojnie ale niedługo pewnie się zacznie.
    Autorze, kiedyś dyskutowaliśmy o Lauren Peso. Proszę ponownie zerknąć na ten walor bo obroty bardzo mocno się zwiększyły. Ostatnio pozytywny raport. Teraz decyzja o skupie akcji.
    Długo na takich poziomach kurs nie może wisieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry wieczór, na wstepie dodam ze rzadko sie udzielam ,ale czytam i pozdrawiam autora.Mam pytanie nigdy nie prosiłam ale prosze o pomoc prosze mi powiedziec zakupiłam akcje firmy molmedica po 4 gr (likwidacje oddalono)główni udziałowcy sprzedaja akcje.Cała ta sytuacja jest dziwna i niema przesłanek żeby było az tak zle co autor mysli o tej spółce.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.