Polecam

czwartek, 30 czerwca 2016

Pytania odnośnie spółek

BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.


15 komentarzy:

  1. Lauren Peso z zaangażowaniem ze strony TFI. To dość rzadki przypadek na NC.
    Do ilu to może jeszcze urosnąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym uważał na tanie emisje

      http://www.bankier.pl/wiadomosc/LAUREN-PESO-POLSKA-S-A-Tresc-uchwal-podjetych-na-Zwyczajnym-Walnym-Zgromadzeniu-Akcjonariuszy-spolki-Lauren-Peso-Polska-S-A-w-dniu-29-czerwca-2016-r-7421311.html

      Usuń
    2. I nie napisałem, że emisja będzie tania, ale może być , bo jest bardzo niski nominał - tyle.

      Usuń
    3. Bo pytanie do ilu może urosnąć to trochę pytanie do wróżki.

      Usuń
  2. Spółka po takim wzroście i z planami emisji mam takie same a może nawet większe szanse na spadki niż na wzrost. Ale to moje zdanie, jak komuś nie pasuje , to jego problem, niech nie zadaje pytań. Ja nie widzę żadnych przesłanek , aby to miało dalej rosnąć, dla mnie to na tę chwilę jest za drogo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odpowiedz.
    Plany emisji spółka ma już od dwóch lat z zaznaczeniem, że nastąpi ona pod konkretnego inwestora. Takiego który będzie gotowy zainwestować duży kapitał.
    To jest spółka eventowa. Chyba dość trudno jest tu określić czy jest już za drogo.
    Dokupiłem od ostatniego mojego wpisu chyba w grudniu po 8 gr i nadal dokupuję akcje LPS.
    Fajnie, że spółka się rozwija.

    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arku życzę ci, aby poszło na 1 zł, po prostu to nie moja bajka na dziś.

      Usuń
  4. Autorze a co sądzisz na sytuacjach na broadgate i CFI ?
    Broadgate narazie bardzo małe obrotu kurs za bardzo nie ma ochoty iśc w góre, brak chętnych na inwestycje, może coś się ruszy w lipcu jak dostaną kase ze sprzedaży spółki.
    CFI buja ostatnio bardzo 52-72,przed nami podział akcji, obecnie widać wzrost zaangażowania w RankProgres,a kurs jakoś nie ma już chyba paliwa do wzrostów i jeszcze te zlecenia na K po 1000 czy 2000 sztuk ustawiane poniżej kursu i usuwane odrazu po osiągnięciu pułapu na którym były ustawione.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa zleceniami nie ma najmniejszego znaczenia - żadnego. CFI nadal ma potencjał, ale swoje urosła i to trzeba brać pod uwagę tak samo jak ewentualne emisje i ich ceny. Tu wzrost jest bardzo duży i nie można wymagać, że coś będzie rosło pionowo x 10-20

      Broadgate duży potencjał , oczywiście jak zawsze zwaraca się uwagę na ewentualne emisje i ich ceny !

      Do końca lipca możliwe potężne pieniądze

      http://www.bankier.pl/wiadomosc/BROAD-GATE-Zakonczenie-negocjacji-i-zbycie-spolki-zaleznej-7336951.html

      Usuń
  5. Witam autorze,
    co sądzisz o Genrg i Starhedge ?.
    Widać, że akcje w końcu zaczeły odbijać od mega dna.
    Wielu położyło już krzyżyk na tych akacjach.
    Ja trzymam i liczę, że będzie się tutaj jeszcze działo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, oby po niedzieli otworzyli Starhedge, bez sensu jest to trzymanie, skoro ktoś chce kupić PKC powinni mu po prostu pozwolić.

      Usuń
  6. Niektórzy zadają pytania pod tak głupimi nickami, że nawet nie mają cienia szansy na odpowiedź. Niech się każdy zastanowi nie tylko co tu pisze, ale pod jakim nickiem, tu śmietnika nie będzie, to nie jest wasza piaskownica.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co autor sądzi o spółce NWAI, BLUMERANG, BUMECH?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie są to trzy bardzo dobre spółki, które dadzą zarobić jak ktoś zbiera nisko

      Usuń
    2. Autorze co sądzisz o ESOTIQ przy cenie 9 złotych?dziękuję

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.