Polecam

czwartek, 11 sierpnia 2016

Resbud - To 71-72 gr wygląda ciekawie

JEDNI KRZYCZĄ PODPUCHA A DRUDZY, ŻE WARTO, ALE PATRZĄC SIĘ NA WYKRESY I NA TO, ŻE W SPÓŁCE SĄ DUŻE ZMIANY TO 72 GR MOŻE BYĆ DOBRYM MIEJSCEM.

BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.


8 komentarzy:

  1. Jasne, że warto, taki szpikulec na wykresie powstał, że to nienaturalne byłoby dalej w dół. Teraz czas na odbicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najgorsze jest to ze ucieka z kupnem i zrzuca odrazu o 10% ale 60gr mysle ze juz warto

    OdpowiedzUsuń
  3. no to mamy 40gr kolejny dzien zrzutow z podbitkami szok co ten patro wyprawia

    OdpowiedzUsuń
  4. 72-tego samego dnia było 78

    Każda spółka jest inna . Można było wyjść na 78 nie wyszedłem a czułem, że powinienem, trudno dokupiłem na 60-61 wyszedłem na 67

    OdpowiedzUsuń
  5. Cholera wie do ilu zleci, może już koniec ale nie ma co płakać, trzeba umieć sobie radzić, ZMIENIAĆ PLAN, REAGOWAĆ ! Śmieszą mnie te głąby które myślą, że zrobisz wszystko za nich. Jedną spółkę masz 3 lata inną godzinę - tyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrowicz jest okrutny jak połamali 70 to wiedziałem, że ryzyko że lecimy w dół rośnie. Musiałem reagować, jak tracisz wiń tylko siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Pana.
      Ja mam pytanko w sprawie Resbuda.
      Co Pan myśli o aktualnej sytuacji Resbuda. Wszedłem na poziomi 1,08zł
      Teraz leci w dół , w maju spłacają damfa,ciekawe czy odbije.
      Nie dawno kolejną pożyczkę udzielili damfowi do grudnia i mieszane mam uczucia co do tej wiadomości

      Usuń
    2. Tu trzeba cierpliwości i albo czekamy do skutku jak najtaniej ile trzeba albo idziemy gdzie indziej bo wybić moze i jutro i za rok,dwa ale raczej w końcu konkretnie wybije. Sam musisz decydować czasem i warto wyjść i wrócić ale nie zawsze to dobry ruch, taki hazard

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.