Polecam

czwartek, 24 listopada 2016

TrophyResort Nyrt. (TROPHYRES)

TrophyResort Nyrt. (TROPHYRES)
OBECNIE WIDZĘ 21-23 GR
MOIM ZDANIEM TANIO PRZEANALIZUJCIE SAMI

BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.


2 komentarze:

  1. Warto było kupić po tak niskiej cenie.
    P.S.
    Co myślisz o MBF?Moim zdaniem cena promocyjna kapitalizacja wynosi obecnie niecałe 2mil zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie jest po 25gr ale uważam że do okolic 21gr wróci i szansa.
    autor pisałeś o spółce (PIS) ja bym nie ryzykował. Ostatnio petrolinvest zwyżkuje. W mojej ocenie wróci powyżej 10zł i planuje chyba sprzedać z fajnym zyskiem. Autor ostatnio mało pisze o petrolinvest, czy masz jeszcze tą spółkę? możesz coś napisać co przewidujesz w przeciągu 6 miesięcy ws. tej spółki?
    Bo jeśli uważasz żę ona wzrośnie o ok 500% jeszcze to ja też mogę czekać:) Oczywiście sam zdecyduję finalnie.
    Ostatnio kupiłem kghm z opóźnieniem ale zyskałem pare groszy. Wg. wykresu KGHM jak i również Miedzi w mojej ocenie teraz będzie bessa.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.