Polecam

czwartek, 18 maja 2017

Petrolinvest ten to jest dopiero szalony walor

Kurs 6,50 ? I co teraz ?
Albo jest padaka, albo tylko straszą, ja nie sprzedałem, czekam z wirtualną stratą na realny zysk. Będzie, albo nie będzie kazdy decyduje sam czy ryzykuje. Gdybym miał za co to bym dokupił na tym spadku, ale mnie ograli tu i dokupiłem za ile mogłem powyzej 7 zł :) Jak to padnie to koniec z GPW na zawsze. Co dziwne jestem dobrej myśli, jakby miało być tragicznie to by podnosili, aby sprzedać, ale czekają, straszą nas :) Obym się nie mylił, ale co ma być to będzie.

BLOG JEST MODEROWANY.CZYTELNIKU DECYDUJESZ SAMODZIELNIE.INWESTUJESZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MOJE PRZEMYŚLENIA NIE STANOWIĄ REKOMENDACJI,SĄ SPOJRZENIEM JEDNEGO Z MILIONÓW GRACZY.TYLKO NIEKTÓRE Z WYBRANYCH SPÓŁEK POSIADAM.NIE BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIKI INWESTYCYJNE CZYTELNIKÓW.O SWOICH PORTFELACH DECYDUJECIE SAMI I JA NIC NIE GWARANTUJĘ.ZAWSZE MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ SYTUACJE,PO KTÓRYCH TRZEBA ZMIENIAĆ PLAN.ZAWSZE JEST RYZYKO STRAT.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.